سرویس: غیر تولیدی » نقلی 20:30 - جمعه 09 آبان 1393

آغاز ثبت نام متقاضیان عمره مفرده از ۱۴ آبان

متقاضيان اعزام به عمره ۹۴ – ۹۳ از ۱۴ آبان‌ماه به‌مدت ۱۰ روز فرصت دارند تا با مراجعه به سايت fakher.haj.ir نسبت به ثبت تقاضاي تشرف خود و همراهان در قالب يك گروه اقدام كنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سازمان حج و زيارت با صدور اطلاعيه‌اي اعلام كرد: تمام دارندگان اسناد وديعه‌گذاري عمرهٔ مفرده در بانك‌هاي ملي و ملت مربوط به ثبت نام‌هاي عمومي سال‌هاي ۱۳۸۷ و ۱۳۹۰ و همچنين دارندگان اسناد قديمي ثبت نامي عمره در بانك ملي كه پيش از اين به تبديل قبوض خود به كارت‌هاي ثبت نامي جديد اقدام كرده‌اند، از تاريخ ۹۳/۰۸/۱۴ به‌مدت ۱۰ روز فرصت دارند با مراجعه به پايگاه اينترنتيhttp: //fakher. haj. irدر صورت تمايل به اعزام به عمره آينده، نسبت به ثبت تقاضاي تشرف خود و همراهانشان در قالب يك گروه اقدام كنند.

بديهي است اين اقدام به‌هيچ عنوان به منزله تعهد سازمان حج و زيارت براي اعزام متقاضيان در اين عمره‌ نيست و اعزام افراد به عمره صرفا به فراخوان اولويت‌هاي آن‌ها منوط است.

در مرحله نخست فراخوان اولويت‌هاي عمره، كليه دارندگان كارت‌هاي اسناد وديعه‌گذاري عمره داراي اولويت‌هاي يك تا ۳۵۰ و نيز دارندگان اسناد ثبت نامي قديمي بانك ملي تبديل‌شده به كارت‌هاي ثبت نامي جديد به‌عنوان اولويت‌هاي اصلي براي ثبت نام در كاروان‌هاي عمره فراخوانده مي‌شوند و در صورت تكميل نشدن ظرفيت گروه‌هاي اعزامي، از اولويت‌هاي بعدي دعوت به‌عمل مي‌آيد.

در اطلاعيهٔ سازمان حج و زيارت تأكيد شده است: ثبت نام متقاضيان داراي اولويت در گروه‌هاي پروازي به تشكيل گروه در سامانه يادشده منوط است.

دارندگان اسناد ثبت نامي عمره مفرده مي‌توانند با مراجعه بهپايگاه اطلاع‌رساني سازمان حج و زيارت«راهنماي ثبت تقاضاي تشرف و نحوه تشكيل گروه» (كه به‌زودي در اين سايت درج خواهد شد) را دريافت و مطالعه كنند. مطالعه دقيق اين راهنما پيش از اقدام به گروه‌بندي و ثبت تقاضاي تشرف به عمره مورد تأكيد است.

تاريخ ثبت نام قطعي در كاروان‌هاي عمره ۹۴ – ۹۳ متعاقبا اعلام مي‌شود.

منبع:مهر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.