سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:00 - پنجشنبه 08 آبان 1393

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد

دستگیری برخی از منافقین، سلطنت‌طلب‌ها و ضدانقلاب در حاشیه تجمع اعتراضی مردمی در اصفهان

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اصفهان به تجمع عده‌ای از مردم اصفهان در مقابل دادگستری این شهر در اعتراض به حادثه اسیدپاشی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه دشمن همواره سعی دارد بر روی احساسات مردمی موج سواری کند، گفت: در حاشیه تجمع اعتراضی مردم تعدادی از اعضای منافقین، سلطنت‌طلب‌ها و ضد‌انقلاب دستگیر شدند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسین حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در همایش تخصصی نقش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در احیای امر به معروف و نهی از منکر که به همت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان برگزار شده بود، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 9 هزار کانال رادیویی و 18 هزار شبکه ماهواره‌ای در دنیا علیه ارزش‌های اسلامی و دینی در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به موج تبلیغاتی رسانه‌های دشمن در خصوص مساله اسیدپاشی در اصفهان تاکید کرد: گره زدن جنایت کور اسیدپاشی به فریضه مهم الهی چون امر به معروف و نهی از منکر از سوی دشمنان سازماندهی‌شده و با هدف بود.

* دود بی‌تفاوتی در مقابل حربه‌های دشمن به چشم آحاد جامعه می‌رود

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان به تجمع عده‌ای از مردم اصفهان در مقابل دادگستری اشاره کرد و گفت: در میان دستگیر‌شدگان در حاشیه اعتراض مردمی، افرادی از سازمان منافقین و عناصر سلطنت‌طلب و ضد انقلابیون حضور داشتند.

حسین‌زاده افزود: دلیل اصلی وارد شدن خدشه به امنیت روانی جامعه در حادثه اخیر اسیدپاشی ضعف سطح سواد رسانه‌ای عامه مردم در مواجهه با شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی بود.

وی اظهار کرد: امروز چاره‌ای جز شناخت تاکتیک‌ها و شیوه‌های رسانه‌ای دنیا نداریم، ما به شدت نیازمند افزایش سطح سواد رسانه‌ای مردم هستیم، چرا که اگر در مقابل پدیده‌ها و مسائل اجتماعی بی‌تفاوت باشیم، دودش به چشمان آحاد جامعه می‌رود.

این مسئول در پایان خواستار تشکیل یک اتاق فکر با حضور هنرمندان، فعالان رسانه‌ای و متخصصان امر در زمینه افزایش سطح رسانه‌ای جامعه شد.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.