سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 10:15 - پنجشنبه 08 آبان 1393

شهردار شهر ورزنه:

هنرمندان در طراحی المان شهدای گمنام ورزنه دست به قلم شوند

شهردار شهر ورزنه از فراخوان بزرگ طرحی برای المان شهدای گمنام در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق: علی عطایی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه، آیا ورزنه مشکلات عدم ساخت المان شهدای گمنام را پس از تشییع این شهدا،  خواهد داشت، اظهار کرد: ما میزبان شهدای کربلای ایران هستیم، شهدایی که زندگی دنیایی خود را جهت آسایش تک تک ما رها کردند و برای رسیدن به هدف عمل کردند. ما هم سعی بر عمل به آنچه می گوییم داریم و حداکثر توان خود را در ساخت المانی در خور شهدا به کار می بندیم.
شهردار شهر ورزنه از فراخوان بزرگ طرح المان شهدای گمنام ورزنه خبر داد و افزود: در صدد دعوت از هنرمندان در زمینه ی طراحی از هر کجای ایران اسلامی هستیم تا بتوان طرحی در خور شان و مقام شهدای گمنام داشته باشیم.
وی به شرایط ویژه ی طراحی جهت المان شهدای گمنام اشاره و خاطر نشان کرد: شهدای گمنام از ایران هستند و همه باید در این زمینه شرکت کنند ولی سنتی بودن شهر ورزنه را در طرح های خود در نظر بگیرند.
عطایی با ذکر این مطلب که در ساخت المان سلیقه ای عمل نخواهیم کرد تصریح کرد: طرح المان را به گونه ای انتخاب کنیم که در مقطع زمانی آینده بتوان نماد و سنبل ارزشمندی برای فرزندانمان باشد ولیکن در طرح المان شهدای گمنام روح شهدا جریان دارد و برای همه ی زمان ها تازگی و طراوت خود را حفظ می کند ولی طراحی امروز تاثیر بسیاری در ماندگاری این مکان و المان در اذهان مردم و جوان ها دارد.
وی افزود: از بهترین طرح انتخابی که در هیئت مربوطه به تصویب برسد جایزه ای از سوی شهرداری تعقل می گیرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.