سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 09:31 - پنجشنبه 08 آبان 1393

جمعه ی اول ماه محرم برگزار می شود:

همایش شیر خوارگان حسینی براآن جنوبی در مسجد النبی شهر زیار

مسئول کانون ریحانه الرسول شهر زیار گفت: انتظار مادران براآن جنوبی برای عزاداری شش ماهه ی کربلا ستودنی است.

حبیب الله داستانی در گفتگو با اصفهان شرق از برگزاری همایش بزرگ شیر خوارگان حسینی در شهر زیار خبر داد و اظهار داشت: اولین جمعه ماه محرم، همزمان با سراسر کشور همایش علی اصغر از ساعت 9 تا 11 صبح در مسجد النبی شهر زیار با حضور مادران حسینی از روستاهای منطقه ی براآن جنوبی برگزار می شود.
مسئول کانون ریحانه الرسول با اشاره به استقبال بالای مردم از این طرح گفت: با توجه به نبود این قبیل همایش ها در این منطقه در سطح وسیع استقبال خواهران شهر زیار و روستاهای اندلان، کلارتان و دیگر روستاهای براآن جنوبی از این مراسم چشمگیر و ستودنی بود.
وی با توجه به برنامه های اجرایی در این روز بزرگ تصریح کرد: سعی ما بر این است تا از مداحان و خطیبان اگاه در این زمینه استفاده کنیم تا بتوان در کنار جمع شش ماهه های منطقه با معنویت کربلا آشنا شویم.
داستانی از برنامه ای با نام یاوران کوچک خبر داد و اظهار کرد: در صدد هستیم تا برنامه ای با عنوان یاوران کوچک با لباس سفید و مشک در دست برای اولین بار در حاشیه ی همایش علی اصغر اجرا کنیم تا بتوان کودکان بالای یک سال را با کرامت حضرتن عباس(ع) آشنا کنیم.
وی در پایان انتظار مادران را در فرا رسیدن جمعه اول محرم نمونه ی بارز عشق و دوستی شیعه با اهل بیت عصمت و طهارت عنوان کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.