اصفهان شرق

چاره جویی مسئولان شهر ورزنه نسبت به امر گردشگری این منطقه ضروریست

کدخبر: 3905
1392/08/03 در ساعت 14:03

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام حمید رضا صادق زاده ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر ورزنه با تبریک عید غدیر خم اظهار داشت: روز غدیر روز یاس کافران، نترسیدن مومنان و اکمال دین واتمام نعمت رضایت خدا از دین اسلام است.

وی درادامه گفت: غدیر نا امیدی دشمنان را در پی دارد چرا که دشمنان برخیال باطل خودشان متصور این بودند که با رفتن پیامبر از دنیا بساط اسلام ومسلمانی برچیده می شود آنانی که به جد دشمنی می کردند و بعد از فتح مکه به ظاهر مسلمان شده بودند گمان این را داشتند که چنانچه پیامبر از دنیا  برود، اسلام تمام می شود اما با واقعه غدیر حاکمیت امامت و ولایت رقم خورد و دشمنان مایوس شدند، ولی اگر چه بیکار ننشسته و فتنه کردن ولی بحول وقوه الهی اراده الهی محقق گردید.

امام جمعه با اشاره به واقعه غدیر افزود: غدیر یعنی ایجاد یک تمدن اسلامی با حاکمیت حکام صالح، مردانی به نام اهلبیت (ع) که در پاکی، خداوند در قرآن در آیه تطهیر به آنها اشاره کرده است. معنای دیگر غدیر بنیانگذاری تمدن اسلامی و هویت بخشی به انسانیت و در کل  مهر بطلان زدن به سلطنت، دیکتاتوری و زورمداریست.

وی در ادامه بیان داشت:غدیر روز اکمال دین واتمام نعمت نبی مکرم(ص) با ولایت علی بن ابی طالب (ع) و رضایت خداوند است.غدیر خم بیعت دوباره با امام زمان (عج) است وتعظیم شعائرالله از وظایف ما مسلمانان است.

امام جمعه ورزنه با اشاره به حدیث پیامبر گفت: روز غدیر خم بالاترین عید برای امت پیامبر وعیدالله اکبراست.

خطبه دوم

صادق زاده ضمن تشکر از شورای اسلامی شهر و شهردار ورزنه  در خصوص آذین بندی درسطح شهر افزود: باید شورای شهر، شهردار و بخشدار نسبت به مسئله گردشگری چاره ای بیندیشند ، گردشگرانی که از مناطق مختلف به شهر ما می آیند باید اصول دینی رارعایت کنند وشئونات اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند وخیال نکنند که اینجا حیات خلوط بعضی بی بندوباری ها است که درمنطقه تپه های شنی هر کار غیر اخلاقی وشرعی را انجام دهند گردشگری که اصول دینی درآن پیاده نشود به درد نمی خورد.

امام جمعه ورزنه با اشاره به روز مباهله افزود: مباهله یکی ازنکات بسیارمهم درامر ولایت واهلبیت است ومباهله با اهل نجران باعث حقانیت پیامبر واهلبیت پیامبر منجر شد.
صادق زاده عنوان کرد: تصویب قانون کاپیتولاسیون در زمان طاغوت یکی از ننگین‌ترین قوانین تاریخ این کشور بوده است، تمام شرف و حیثیت ما را زیر سئوال رفت و امام راحل از آن پرده برداشت و با درایت و شجاعت این موضوع را افشا و نقشه شوم استکبار را علنی کرد.

خطیب جمعه شهرورزنه با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت بسیجی دلاور محمدحسین فهمیده و هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: ما هرچه داریم از شهدا است و باید یاد شهدا همیشه درهرجا گرامی بداریم وشهید حسین فهمیده کسی بود که حضرت امام فرمودند: رهبر ما همان نوجوان ۱۳ ساله است که نارنجک به کمرخود بست و زیر تانک عراقی رفت. روزشهادت این نوجوان روز بسیج دانش آموزی است، بسیج دانش‌آموزی یک نهاد مقدس تربیتی و آموزشی است که فرزندان ما را آزاده، قهرمان، شجاع و توانمند می‌سازد.

eredfgfdgdfgdfgdfg