سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:30 - چهارشنبه 07 آبان 1393

به دنبال نشر اخبار اسيدپاشي در فضاهاي مجازي

وقوع حادثه اسيدپاشي در خيابان شيخ صدوق تكذيب شد

به دنبال انتشار اخبار اسيدپاشي در فضاهاي مجازي، پليس و فوريتهاي پزشكي اصفهان، وقوع حادثه اسيدپاشي در خيابان شيخ صدوق را تكذيب كردند.

به گزارش اصفهان شرق؛ شب گذشته به دنبال موج به راه افتاده از وقوع حوادث اسيدپاشي در اصفهان، مجددا كاربران فضاهاي مجازي با خبري مبني بر وقوع يك مورد ديگر حادثه اسيدپاشي در شيخ صدوق اصفهان مواجه شدند كه متن آن به شرح ذيل است:
” تو شيخ صدوق اسيدپاشي شده.. شيشه را شكستن و اسيد پاشيدند… سه تا دختر بودند … نتونسته ماشينو كنترل كنه ميره تو جدول و در جا مي‌ميرند.. موتوريه فرار مي‌كنه كه يه آزرا ميذاره دنبالش و مي‌زنه بهش و موتوريه ميوفته… دوستم با چشماش ديده…”
به دنبال انتشار اين مطلب، با سرهنگ غلامرضا شهرياري، مسوول مركز اطلاع‌رساني پليس اصفهان تماس گرفتيم و در خصوص صحت آن پرسيديم؛
وي در اين باره به خبرنگار ايمنا‌ گفت: آخرين مورد اسيدپاشي در اصفهان مربوط به خيابان مهرداد بوده و پس از آن مورد ديگري گزارش نشده است.
شهرياري ادامه داد: پيگيري‌هاي پليس اصفهان براي دستگيري عاملان اسيدپاشي به شدت ادامه دارد.
محمد مزروعي، مسوول روابط عمومي مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان اصفهان نيز به ايمنا گفت: شب گذشته موردي از حادثه اسيدپاشي و يا تصادف و فوت ۳ دختر جوان در خيابان شيخ صدوق كه در شبكه هاي اجتماعي و مجازي منتشر شد، به اتاق فرمان اورژانس ۱۱۵ اعلام نشده است.

منبع: ايمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.