سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:00 - چهارشنبه 07 آبان 1393

با رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

محکومیت سپاهان به انجام یک بازی خانگی بدون حضور تماشاگر

تیم فوتبال سپاهان به دلیل تخلفات تماشاگرانش در دیدار برابر راه‌آهن، یه انجام یک بازی خانگی بدون حضور تماشاگران محکوم شد.

به گزارش اصفهان شرق؛  دیدار دو تیم استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان ۲۹ مهرماه برگزار شد و از سوی تماشاگران هر دو تیم تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی تیم‌های استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان را هر کدام به پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
همچنین مسابقه استقلال خوزستان و راه آهن در حالی ۱۰ مهرماه در اهواز برگزار شد که از سوی بهنام ابوالقاسم پور سرپرست تیم راه آهن تخلفاتی صورت گرفت. کمیته انضباطی پس از احضار وی و بررسی پرونده طبق بند ۴ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی نامبرده را به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و پیکان ۳۰ مهرماه در تبریز برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی نسبت به داور مسابقه و دروازه بان تیم حریف صورت گرفت بر همین اساس کمیته انضباطی تیم تراکتورسازی را به یک جلسه برگزاری مسابقه خانگی بدون تماشاگر و پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. همچنین رسول خطیبی مبلغ ۲۰ میلیون ریال و حسین خطیبی مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
مسابقه دو تیم ملوان انزلی و نفت تهران در حالی ۳۰ مهرماه در حالی در انزلی برگزار شد که از سوی سیدمحمد حبیبی مربی تیم ملوان انزلی تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرمسئولانه که منجر به اخراج وی نیز شد صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی وی را به تذکر کتبی و درج در پرونده محکوم کرد. همچنین در صورت تکرار تخلف فوق در مسابقات بعدی تبنیهات شدیدتری اعمال خواهد شد.
و سرانجام، بازی دو تیم راه آهن و سپاهان از سری رقابت‎های لیگ برتر ۳۰ مهرماه برگزار شد. از سوی تماشاگران تیم سپاهان تخلفاتی مبنی بر اهانت و فحاشی نسبت به داور و سرمربی تیم مقابل صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی تیم سپاهان را به یک جلسه برگزاری مسابقه خانگی بدون تماشاگر و پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. همچنین احسان حاج صفی بازیکن تیم سپاهان به پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

منبع: ايمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.