سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:00 - چهارشنبه 07 آبان 1393

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس:

اراده مجلس در تصویب طرح حمایت از آمران به معروف کم نشده است / مخالفت شدید معاون رئیس جمهور با این طرح

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: اراده مجلس در تصویب طرح حمایت از آمران به معروف کم نشده است.

به گزارش اصفهان شرق؛   حسینعلی حاجی‌دلیگانی پیرامون منافعی که دشمن در ماجرای موج سازی و جنجال‌سازی اسیدپاشی اصفهان به دنبال آن بود، اظهار کرد: احساسم این است که هدف این بود که چهره افراد دلسوز، متدین و اصولگرای جامعه را تخریب کنند.

وی درباره دلایل این ادعا افزود: جریان متدین کشور در مسائل فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی رسانه‌های بیگانه و استکبار جهانی و هجوم به دین و مقدسات ما و نقد ترویج فرهنگ غرب هوشیار هستند و همواره این مسائل را رصد می‌کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هدف دشمن در این جریان و مسائلی که رخ داد تخریب این جریان بود، تصریح کرد: البته به چنین هدفی که داشتند نرسیدند و در آینده نیز بیشتر روشن می‌شود که سیاهی بر روی رسانه‌های خارجی و برای کسانی که در این شرایط به اشتباه افتادند، می‌ماند.

وی با بیان اینکه برای مردم روشن بوده و روشن‌تر نیز شده که هیچ‌گاه افرادی که درد دین و انقلاب دارند به دیگران آسیبی نمی‌رسانند و چنین مسائلی از دامن افراد معتقد بری است، ادامه داد: افرادی به دنبال این مسائل و ضربه زدن به مردم هستند که برایشان انسانیت و حقوق انسان‌ها مهم نیست، چراکه آنها از فرهنگ غرب درس گرفته‌اند.

حاجی‌دلیگانی درباره میزان موفقیت دشمن در جنجال‌سازی رسانه‌ای برای کند کردن روند مجلس شورای اسلامی در طرح «حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر»، با بیان اینکه به هیچ ‌وجه موفق نشدند، تأکید کرد: افرادی که با کلیات این طرح موافقت کرده و با رأی قاطع آن را به تصویب رساندند دانسته با تمام متن آن، این موافقت را اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه اکنون که مواد، بندها و تبصره‌های این طرح مورد بررسی قرار گرفت هیچ‌گونه خدشه‌ای در این جهت برای آنها به وجود نمی‌آید، بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی محکم این طرح را دنبال می‌کنند تا به زودی به نتیجه برسد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر این هدیه بسیار ارزشمند پس از 36 سال به مردم کشورمان از سوی مجلس نهم که اکثریت آن را اصولگرایان تشکیل داده‌اند، تقدیم می‌شود.

وی درباره همسویی یک خبرگزاری دولتی در این جنجال‌سازی رسانه‌ای با رسانه‌های معاند با بیان اینکه بهترین برخورد این است که مردم نقش آنها را بدانند، از کارشکنی‌ها و مخالف‌های دولت نیز در روند تصویب این طرح پرده برداشت و اظهار کرد: البته دولت در تصویب این طرح خوب عمل نکرد و در کلیات نیز معاون پارلمانی دولت مخالفت بسیار شدیدی با این طرح انجام داد.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به اینکه دولت با برخی از مواد این طرح نیز به شدت مخالفت کرد، افزود: اما هرچه بر غلظت مخالفت افزودند نمایندگان رأی بالاتری را به این طرح و مواد آن دادند.منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.