اصفهان شرق

هدف رسانه‌های بیگانه در پرداختن به حادثه اسیدپاشی خدشه به امنیت کشور بود

کدخبر: 38933
1393/08/07 در ساعت 11:30

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول یاحی در جمع مدیران بنیاد شهید استان اصفهان با بیان اینکه فضای مجازی نقطه‌ای بسیار مهم است، اظهار کرد: امروز در سایر حوزه‌ها تحولات بزرگی ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز در نوردیدن سرزمین‌ها قدیمی شده و امروز جنگ در فضای مجازی است، اضافه کرد: فضای مجازی سلاح برنده‌ای است که اگر نحوه استفاده از آن را ندانیم، به ما ضربه می‌زند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه امروز در شبکه اجتماعی واتس‌ آپ روزانه 43 میلیارد پیامک رد و بدل می‌شود، تصریح کرد: فضای بسیار خطرناکی است، در عین حال نیز فضای مطلوبی است که باید به درستی از آن استفاده شود.

وی با بیان اینکه باید چگونگی استفاده از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی را بدانیم و فکر فیلتر شدن آن را از مغز‌ها خارج کنیم، ادامه داد: آموزش خانواده‌های ایثار‌گران از فضای مجازی باید جدی گرفته شود.

یاحی با اشاره به اینکه جنگ آینده ما یک جنگ مجازی است، تاکید کرد: در اروپا و آمریکا مقتدرانه می‌گویند که فردا در ساعت هشت صبح به دروازه دولت بیایید و سپس نیرو‌های خود را به نقطه‌ای که تعیین شده می‌فرستند.

وی با تاکید بر اینکه ماجرایی که هفته گذشته با عنوان اسید‌پاشی انجام شد، چهار هدف را دنبال می‌کرد، افزود: در ابتدا با این ماجرا به دنبال خدشه به امنیت ما بوده‌اند و خدشه به بسیج و نیرو‌های حزب‌الله یکی دیگر از اهداف این جریان بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه همچنین می‌خواستند لایحه‌ای که با عنوان امر به معروف و نهی از منکر در مجلس مطرح بود، تحت تأثیر قرار بگیرد، گفت: همچنین تحت تأثیر قرار دادن اقتصاد شهر یکی دیگر از اهداف این ماجرا بوده است.

وی با اشاره به اینکه حوادث اسید‌پاشی در تمام دنیا رخ می‌دهد، اما در حال حاضر اسید‌پاشی را بهانه کرده‌اند، ادامه داد: ما باید تجهیز شویم تا با تمام توان از نظام و انقلاب دفاع کنیم.

منبع: فارس