سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:00 - چهارشنبه 07 آبان 1393

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

تربیت نیروی کارآمد دینی برای نظام از اقدامات فاخر آیت‌الله مهدوی کنی است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تربیت نیروی کارآمد دینی در دانشگاه امام صادق(ع) برای نظام اسلامی از اقدامات فاخر مرحوم مهدوی کنی است.

به گزارش اصفهان شرق؛ عباس مقتدایی با حضور در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی، استاد زمان تحصیل خویش در دانشگاه امام صادق(ع)، در توضیح تعبیر رهبر معظم انقلاب برای آن مرحوم (سیاستمداری صادق) اظهار کرد: سیاست اسلامی مقرون به صداقت است و یک مسلمان متدین زمانی که در عرصه سیاست هم ورود پیدا می‌کند باید همه شاخصه‌های سیاست اسلامی را مدنظر قرار دهد.

وی افزود:حضرت آیت‌الله مهدوی کنی شخصیتی است که بزرگان نظام اسلامی از آن تجلیل کردند و این بیانگر اهمیت جایگاه آن مرحوم است، جایگاهی که در عرصه‌های مختلف نظام و انقلاب تأثیرگذاری خاصی داشته است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان خصایص بارز شخصیتی آن مرحوم گفت: از جمله اقدامت فاخر آن مرحوم ورود به عرصه دانش و تلاش برای تربیت نیروی کارآمد برای نظام اسلامی و بسترسازی برای تحول علوم انسانی است.

ترویج معارف دینی، حضور همیشگی در صحنه‌های متعدد، حمایت از انقلاب و اسلام در همه ابعاد، دقت در گفتار و کردار و پیروی از ولایت‌فقیه از دیگر خصایص شخصیتی آن مرحوم بود.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.