سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:00 - چهارشنبه 07 آبان 1393

جانشین فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد

دستور ویژه فرمانده ناجا برای پیگیری حادثه اسیدپاشی

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آسایش مردم را مختل کرده و سبب التهاب در جامعه شوند برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار حسین اشتری با دستور ویژه فرمانده ناجا برای پیگیری و حل هرچه سریع‌تر پرونده اسیدپاشی به اصفهان آمده است.

وی در نشستی با کارآگاهان مسئول پرونده ضمن ابلاغ تدابیر ویژه در این باره، آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص شناسایی و دستگیری عامل اصلی این پرونده را بررسی کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در این جلسه اظهار کرد: پلیس با عزم جدی و حساسیت ویژه، این پرونده را تا دست‌یابی به نتیجه نهایی دنبال می‌کند.

وی از دستور ویژه فرمانده ناجا برای پیگیری و حل هرچه زودتر این پرونده و شناسایی عامل اصلی این اقدام خبر داد و گفت: در این زمینه نیروی انتظامی از تمام ظرفیت‌های موجود و بسیج همه امکانات خود استفاده کرده و در صورت نیاز پشتیبانی‌های لازم از طریق مرکز نیز اعمال خواهد شد.

اشتری با بیان اینکه اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انتظامی به شمار می‌آیند از همکاری اقشار مختلف مردم به خصوص شهروندان اصفهان با پلیس استان به ویژه در پرونده اخیر قدردانی کرد.

وی افزود: هوشمندی مردم در پیگیری اخبار و گزارش‌های این پرونده از طریق منابع رسمی و مطمئن کشور همچون رسانه ملی سبب خنثی شدن شایعات شده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شایعه‌سازها به دنبال ناامن کردن جامعه و از بین بردن اعتماد مردم به خادمان خود در نیروی انتظامی هستند، تاکید کرد: پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آسایش مردم را مختل کرده و سبب التهاب در جامعه شوند برخورد قانونی خواهد کرد.

وی در حاشیه این جلسه هدف از سفر خود به اصفهان را پیگیری ویژه پرونده اسیدپاشی و بررسی روند آخرین اقدامات و فعالیت‌های انجام شده توسط واحدهای انتظامی، عملیاتی و اجرایی پلیس استان و ارائه تدابیر لازم در این باره عنوان کرد.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.