سرویس: اجتماعی » پزشکی و سلامت 12:06 - سه شنبه 06 آبان 1393

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان:

پیگیر رفع مشکلات درمان شهر ورزنه هستیم

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: معاونت درمان در درجه نخست پیگیر پیشرفت بیمارستان ورزنه و ارائه حمایت های لازم در این زمینه می باشد.

دکتر داوری در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در ورزنه پیگیری نتیجه کم آبی در بخش بن رود و شهر ورزنه را از اهداف بازدید از بخش بن رود خواند.
معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان با اشاره به پیگیری تکمیل مراحل ساخت بیمارستان ورزنه گفت: معاونت درمان در درجه نخست پیگیر پیشرفت بیمارستان ورزنه و ارائه حمایت های لازم در این زمینه می باشد. همچنین مشکلات دارو و  درمان این بخش با یاری خدا برطرف شد.
وی در خصوص اینکه منطقه بخش بن رود و شهر ورزنه در سطح 2 بهداشت قرار دارد، اذعان کرد: به علت نبود بیمارستان در شهر ورزنه و بخش بن رود، تقسیم نیروهای تخصصی که مورد نیاز مردم است به عهده معاون درمان می باشد و بحث نظارت بر درمان و اورژانس ها یکی از وظایف معاونت درمان بوده، که بخشی از بخش بهداشت وارد درمان شده و ما مجبوریم که بر هر دو قسمت نظارت داشته باشیم که با همکاری و کمک همه این مشکل نیز برطرف گردد.
لازم به ذکر است بعد از بازدید از درمانگاها جلسه ای در خصوص مشکلات درمانگاها در شهرداری شهر ورزنه با حضور دکتر داوری و هیئت همراه، صادقی بخشدار، عطایی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر ورزنه برگزار گردید.

 

تصاویر جلسه مربوطه با حضور دکتر داوری:

IMG_4394 IMG_4395 IMG_4396 IMG_4402 IMG_4423 IMG_4424 IMG_4425 IMG_4433

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.