سرویس: غیر تولیدی » نقلی 19:00 - دوشنبه 05 آبان 1393

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

عامل اصلی اسیدپاشی به زودی دستگیر و مجازات می شود

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به پیگیری‌های رئیس‌جمهور محترم و دستگاه های قضایی، امنیتی و اطلاعاتی، از دستگیری و مجازات عامل اصلی اسیدپاشی اصفهان اطمینان داریم.

به گزارش اصفهان شرق؛   حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی پیرامون منافعی که دشمن در ماجرای موج سازی و جنجال‌سازی اسیدپاشی اصفهان بهره برد، اظهار کرد: دشمن همواره برای استفاده در راستای اهداف خود در کمین است.

وی با بیان اینکه دشمن از هر سوژه ای که بتواند در راستای اهداف خود استفاده کند، بهره می برد، افزود: از جمله این سوژه ها حادثه ای بود که در اصفهان اتفاق افتاد و این فرصتی برای سایت‌های معاند و بیگانگان شد که بهره خود را برای رشد اختلافات در جامعه و معرفی کردن ناکارآمدی حاکمیت ببرند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این دو مطلب به نظر من قابل توجه است، تصریح کرد: یکی اینکه حکومت و مدیریت حاکم را ناکارآمد معرفی کرده و دیگری اینکه اختلاف در جامعه ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه البته ایجاد رعب و وحشت در دل مردم از مهم ترین اهداف دشمن در این ماجرا بود، ادامه داد: با توجه به اینکه در سطح استان اصفهان و کشور که هم رئیس جمهور وارد صحنه شده است و هم دستگاه های قضایی، امنیتی و اطلاعاتی وارد صحنه شده اند، از دستگیری و مجازات عامل اصلی این ماجرا اطمینان داریم.

حجت‌الاسلام سالک درباره اصلاح قانون شبکه‌های اجتماعی به دلیل تأثیر آنها در این موضوع بیان کرد: ما در برابر این مسئله طرح جامع رسانه‌ها را در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در دستور کار داریم که امید می رود با تصویب این طرح جلوی ایجاد چنین فضاهایی از طریق شبکه‌های اجتماعی گرفته شود.

وی درباره جنجال‌سازی برخی خبرگزاری ها در این ماجرا که از بودجه دولت نیز تغذیه می شدند، گفت: این مسئله را باید قوه قضائیه بررسی کند و برخورد مناسب خود را انجام دهد، اما برخی جریانات سیاسی داخل کشور برای منافع خود از این مسئله سوءاستفاده می‌کنند تا جریان متدین و حزب‌اللهی کشور را متهم به این کار کنند در حالی که نیروهای مردمی و متدین به هیچ وجه دست به انجام چنین فعالیت هایی نمی زنند.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.