سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 10:30 - دوشنبه 05 آبان 1393

فرمانده ناحیه بسیج امام علی(ع):

مشکل مباحث فرهنگی جزیره ای عمل کردن نهادهاست

فرمانده ناحیه امام علی(ع) گفت: مدیریت واحد نهادهای فرهنگی و اجرای طرح جامع و کامل در به دست آمدن نتیجه ی مطلوب در مباحث فرهنگی موثر است.

سرهنگ مهدی ساعی در گفتگو با اصفهان شرق در رابطه با آغاز ماه محرم و شروع مراسم های مذهبی و منطقه ای اظهار داشت: ماه محرم فرصت مناسبی در رابطه با مطرح کردن آسیب های مهم جامعه اعم از وجود شبکه های مخرب مجازی و ماهواره ای توسط خطیبان معتمد و آگاه است و در این خصوص باید از ظرفیت های موجود در مراسم این ماه استفاده کافی برده شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) با اشاره به مدیریت واحد ارگان های ذیربط افزود: مهم ترین مشکل در اجرای برنامه ها جزیره ای عمل نمودن در مباحث فرهنگی است و می بایست با مدیریت واحد در شهرستان ها و ایجاد فضای کامل متناسب با موضوعات مطرح شده به نتایج مطلوب رسید.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص برنامه های بومی توجه کافی داشته باشیم تا فرهنگ بیرونی به مراسمات سنتی وارد نشود و در این خصوص به مرجع فرهنگی عظیم نیاز داریم.
ساعی برگزاری جلسات مستمر و هدفمند به محوریت مدیریت شهرستان را مفید دانست و گفت: گزارش دهی از عملکرد ارگان ها در به دست آمدن نتیجه ی مطلوب موثر است و در این خصوص تشکیل جلسات می بایست به صورت مستمر و هدفمند برگزار شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.