سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 09:30 - دوشنبه 05 آبان 1393

در مدارس شرق اصفهان:

صبحگاه مدارس به رنگ محرم اجرا شد

مسئول برگزاری طرح صبحگاه مدارس گفت: صبحگاه مدارس متناسب با ماه محرم با مشارکت کارشناسان طلبه در دهه ی اول این ماه در برخی از مدارس شرق اصفهان اجرا می شود.

محمد جواد سلیمی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به اولین سال اجرای طرح صبحگاه در برخی مدارس شرق اصفهان با محوریت محرم و جوانان اظهار داشت: این طرح زیر نظر موسسه ی امیربیان قم سال قبل در برخی مدارس تهران برگزار شد و پس از موفقیت و تاثیر گذاری 98 درصدی در بین دانش آموزان تهران امسال با قوت در برخی مدارس ناحیه ی جی برگزار می شود.
مسئول برگزاری طرح صبحگاه مدارس از هماهنگی مدارس ذیربط با آموزش و پرورش کل خبر داد و گفت: طی هماهنگی انجام شده از طرف آموزش و پرورش با مدارس تحت اجرای طرح صبحگاه، مقرر شد که روحانیون در ساعت درسی مدارس حضور یابند و با موضوعات با امام حسین تا کجا، جوانان و امام حسین، چرا اشک و زندگی به سبک حسین(ع) به بررسی و نشر فرامین اسلامی در بین دانش آموزان بپردازند.
وی با اشاره به اختتامیه این طرح در هر شهر یا روستا اذعان داشت: پس از اجرای طرح متناسب با جمیعت مدارس در چند روز، گردهمایی در همان مکان با حضور دانش آموزان شرکت کننده در این طرح و هیئتی ها برگزار می شود و احکام تصویری، سخنرانی چند رسانه ای با حضور روحانی مجرب اجرا خواهد شد.
سلیمی نتایج کسب شده در این طرح را از مزیت های اجرایی صبحگاه مدارس با حضور روحانیون حوزه علمیه ذکر کرد.
گفتنی است ناحیه ی جی مشتمل بر بخش مرکزی( برآان جنوبی و شمالی) در شرق اصفهان است و مدارس منشیان، اشکاوند، زیار، جور از مدارس شرکت داده شده در این طرح می باشند.
در شهر زیار این صبحگاه تحت نظر کانون الغدیر پوشش داده می شود و اختتامیه این طرح در خیابان منتهی به مسجد امام حسین(ع) اجرا می شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.