سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 14:30 - شنبه 03 آبان 1393

در سفر یک روزه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به اصفهان اتفاق افتاد؛

عیادت معصومه ابتکار از مصدوم اسیدپاشی اصفهان

معصومه ابتکار صبح جمعه از یکی از مصدومین واقعه اسید پاشی و خانواده وی در بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان عیادت کرد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از محیط زیست استان اصفهان: معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از مرضیه ابراهیمی مصدوم واقعه اسید پاشی در اصفهان عیادت کرد و روند درمان وی را از تیم درمانی جویا شد.
در این دیدار که پدر و همسر خانم ابراهیمی نیز حضور داشتند، معاون رئیس جمهور ضمن ابلاغ سلام و پیام حسن روحانی، ریاست جمهوری مبنی بر رسیدگی به وضعیت ایشان و پیگیری موضوع تا ریشه کنی اینگونه اتفاقات در کشور، برای بهبود مصدوم ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت در مقابل این حرکت جنایت آمیز و غیر قابل قبول، همه دولتمردان ابراز تاسف کرده و خواهان برخورد جدی هستند.
ابتکار رسیدگی به این واقعه را یکی از موارد دستور کار هیأت دولت در جلسه آتی اعلام کرده و اظهار داشت که گزارش این دیدار را شخصا در جلسه دولت مطرح خواهم کرد.
مرضیه ابراهیمی مصدوم این واقعه نیز ضمن ابراز قدردانی از همه کسانی که از سراسر کشور نسبت به وی ابراز محبت کرده اند، به خصوص از کادر درمانی بیمارستان تشکر نموده و درخواست کرد تا برای بازگشت سلامتی اش دعا کنند.
ابتکار نیز ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای این مصدوم جوان، از کادر پزشکی بیمارستان تشکر کرد.
شایان ذکر است رییس سازمان حفاظت محیط زیست در این سفر کوتاه همچنین با مدیرکل حفاظت محیط زیست اصفهان و مشاور وی جلسه مبسوطی داشته و مسایل آلودگی هوای شهر، وضعیت صنایع، زاینده رود و منابع آب، تالاب گاخونی و مناطق تحت حفاظت سازمان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
ابتکار متذکر شد که توزیع بنزین یورو ۴ در اصفهان از ماه قبل آغاز شده و در مورد زاینده رود نیز انتظار می رود به زودی آب در آن جاری شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.