اصفهان شرق

فعالیت تربیت بدنی در نیروهای مسلح اصفهان مطلوب است

کدخبر: 38175
1393/08/02 در ساعت 16:30

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ پاسدار ‘ علی قاسمی ‘ در جمع خبرنگاران افزود: کمیته تربیت بدنی نیروهای مسلح با پشتوانه اندک مالی فعالیت می کند.

وی ادامه داد: این کمیته، تنها با عزم مدیران سازمانی و بر اساس رسالت خود خارج از چهارچوب های اداری وظائف خود را دنبال می کند.

مدیر باشگاه مقاومت اصفهان اظهار کرد: این کمیته جلسات مشترک خود را به صورت مرتب برگزار می کند و در سال جاری تا کنون چهار جلسه داشته است.

وی خاطر نشان کرد: مبنای کار مدیریتی در این کمیته مشورت، همدلی و هم اندیشی است و کارگروه های تخصصی آن به صورت انتخابی و بر اساس آرا مشخص می شوند.

سرهنگ قاسمی اظهار کرد: شرکت یکهزار و 200 نفر از کارکنان و خانواده های نیروهای مسلح در 15 رشته ورزشی، نشاندهنده هماهنگی و همراهی این نیروها با کمیته تربیت بدنی نیروهای مسلح استان اصفهان است.

وی اظهار کرد: جلسات ارشد های یگان های سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و صنایع دفاع اصفهان درباره برنامه های ورزشی به صورت ماهانه برگزار می شود.

مدیر کمیته تربیت بدنی نیروهای مسلح استان اصفهان افزود: از پیشکسوتان ورزش نیروهای مسلح استان نیز برای اجرای این برنامه ها استفاده می شود.

وی گفت: ظرفیت سازمان فرهنگی بسیج ورزشکاران در خدمت نیروهای مسلح قرار گرفته است تا این سازمان در زمینه تربیت بدنی، برنامه های فرهنگی خود را دنبال کند.

منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی