سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:30 - جمعه 02 آبان 1393

فعالیت تربیت بدنی در نیروهای مسلح اصفهان مطلوب است

مدیر کمیته تربیت بدنی نیروهای مسلح استان اصفهان از روند فعالیت ورزش در نیروهای مسلح استان ابراز رضایت کرد و گفت: فعالیت تربیت بدنی در نیروهای مسلح اصفهان مطلوب است.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ پاسدار ‘ علی قاسمی ‘ در جمع خبرنگاران افزود: کمیته تربیت بدنی نیروهای مسلح با پشتوانه اندک مالی فعالیت می کند.

وی ادامه داد: این کمیته، تنها با عزم مدیران سازمانی و بر اساس رسالت خود خارج از چهارچوب های اداری وظائف خود را دنبال می کند.

مدیر باشگاه مقاومت اصفهان اظهار کرد: این کمیته جلسات مشترک خود را به صورت مرتب برگزار می کند و در سال جاری تا کنون چهار جلسه داشته است.

وی خاطر نشان کرد: مبنای کار مدیریتی در این کمیته مشورت، همدلی و هم اندیشی است و کارگروه های تخصصی آن به صورت انتخابی و بر اساس آرا مشخص می شوند.

سرهنگ قاسمی اظهار کرد: شرکت یکهزار و 200 نفر از کارکنان و خانواده های نیروهای مسلح در 15 رشته ورزشی، نشاندهنده هماهنگی و همراهی این نیروها با کمیته تربیت بدنی نیروهای مسلح استان اصفهان است.

وی اظهار کرد: جلسات ارشد های یگان های سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و صنایع دفاع اصفهان درباره برنامه های ورزشی به صورت ماهانه برگزار می شود.

مدیر کمیته تربیت بدنی نیروهای مسلح استان اصفهان افزود: از پیشکسوتان ورزش نیروهای مسلح استان نیز برای اجرای این برنامه ها استفاده می شود.

وی گفت: ظرفیت سازمان فرهنگی بسیج ورزشکاران در خدمت نیروهای مسلح قرار گرفته است تا این سازمان در زمینه تربیت بدنی، برنامه های فرهنگی خود را دنبال کند.

منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.