سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 18:24 - پنجشنبه 01 آبان 1393

در پی درگذشت آیت الله مهدوی کنی:

پیام تسلیت روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان

در پایان روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) این ضایعه اسفناک را به حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان(عج) و نایب بر حقش حضرت ایت الله امام خامنه ای(مد ظله العالی)، جامعه روحانیت و مردم شهید پرور استان اصفهان تسلیت عرض می نماید.

به گزارش اصفهان شرق:

پیام تسلیت روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان

آیت الله مهدوی کنی خود را در مسیر و صراط مستقیم انقلاب که همان طریق ولایت بود گام برداشتند و شخصیت مستقل و اخلاقی ایشان، اطرافیان را تحت تأثیر قرار داده بودند.
ایشان یکی از عناصر پیشتاز در روحانیون مبارز قبل از انقلاب بودند و در صحنه های مبارزه با رژیم ستم شاهی حضور جدی و چشمگیری داشتند.
آیت الله مهدوی کنی در آستانه پیروزی انقلاب با احساس وظیفه‌ای که نشان دادند به دستور حضرت امام خمینی(ره) کمیته انقلاب اسلامی و شورای انقلاب فرهنگی را بر عهده گرفتند.
مشرب سیاسی ایشان همواره همراه با ولایت فقیه و حمایت همه جانبه از رهبری چه در زمان امام خمینی(ره) و چه در زمان حضرت آیت الله امام خامنه ای(مد ظله العالی).
ایشان به عنوان یکی از استوانه های حامی ولایت و رهبری در حرکات سیاسی خود همیشه انصاف، حکمت و اعتدال را با هم در نظر می گرفتند.
آیت الله مهدوی کنی نسبت به انقلاب امین امت و امام بودند و حوادث را با دورنگری رصد می کردند و این دورنگری در حرکت های علمی و فرهنگی ایشان مشاهده می شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.