سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:00 - پنجشنبه 01 آبان 1393

ریيس پليس راهنمايي و رانندگي استان اصفهان اعلام کرد:

دوربين‌هاي سرعت‌سنج، چشمان پلیس در بزرگراه‌هاي کلان‌شهر اصفهان

ریيس پليس راهنمايي و رانندگي استان اصفهان از نظارت ترافيکي پليس دربزرگراه‌هاي کلان‌شهر اصفهان با دوربين هاي سرعت‌سنج خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ حسين غلامي با اشاره به استفاده و به‌کارگيري امکانات و تجهيزات الکترونيکي پليس راهور در جهت روان‌سازي ترافيک معابر و جاده‌ها، گفت: تلاش داريم با استفاده از اين تجهيزات از بروز تخلفات رانندگي در جاده ها و به تبع آن وقوع حادثه جلوگيري کنیم و يا آن را به حداقل برسانيم.
وی افزود: يکي از اين تجهيزات، به‌کارگيري دوربين هاي سرعت سنج ثابت و دستي در بزرگراه هاي کلانشهر اصفهان است و با اين کار، حرکات رانندگان متخلف و مخاطره آميز زير ذره بين پليس قرار مي گيرند.
ریيس پليس راهور استان اصفهان با اشاره به برخورد پليس راهور با رانندگان متخلف و حادثه ساز تصریح کرد: بر اين اساس خودروی رانندگان متخلف، توقیف و پس از اعمال قانون ترخيص مي شوند.
سرهنگ غلامي با اشاره به اينکه يک تخلف مي تواند باعث بروز حادثه جبران ناپذيري شود، اظهار کرد: برای کاهش تصادفات در استان با تدابير اتخاذ شده فرماندهي انتظامي استان و وجود اکيپ هاي گشت نامحسوس در بزرگراه‌ها و نقاط پر خطر و رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي توسط مردم فهيم، شاهد شهري امن و کم خطر براي همشهريان خواهيم بود.

منبع: ايمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.