سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 12:00 - پنجشنبه 01 آبان 1393

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد

بررسی حادثه اسیدپاشی اصفهان در کمیسیون امنیت ملی مجلس

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ابعاد مختلف اسیدپاشی در اصفهان در سطح جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس مورد بحث قرار گرفت.

به گزارش اصفهان شرق؛ عوض حیدرپور در شهرضا اظهار کرد: ابعاد مختلف حادثه اسیدپاشی در اصفهان در سطح جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس مورد بحث قرار گرفت و در نهایت مشخص شد که افرادی که مورد هجوم قرار گرفته‌اند از قشر خاصی از جامعه نیستند.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان اصفهان و تمامی دستگاه‌های مسئول در حوزه امنیتی و انتظامی از روزهای گذشته به شکل جدی در راستای دستیابی به نتیجه مطلوب بسیج شده‌اند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه براساس دستگیری‌های انجام گرفته پیرامون پرونده اسیدپاشی در اصفهان اطلاعات مفیدی برای دستیابی به عناصر اصلی این جریان مخرب حاصل شده است، بیان داشت: به لحاظ اینکه استان اصفهان به عنوان دارالمومنین مطرح است و از سوی دیگر از مهم‌ترین مراکز صنعت گردشگری کشور محسوب می‌شود، تمامی توانایی امنیتی و انتظامی برای برخورد با این عوامل مخرب بسیج شده است.

وی اضافه کرد: مجموعه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی در طول روزهای گذشته به شکل مداوم نسبت به بررسی موضوع و تلاش برای دستگیری عناصر اصلی فعالیت کرده‌اند.

حیدرپور با اشاره به لزوم رسیدگی به وضعیت درمانی مصدومان اسیدپاشی گفت: مجمع نمایندگان استان اصفهان تمامی توانایی خود را برای درمان مصدومان حوادث اخیر در کوتاه‌ترین زمان ممکن بسیج کرده و البته وزارت بهداشت و درمان نیز قول مساعد در خصوص حمایت از این افراد داده است.

وی در پایان صحبت‌های خود بیان داشت: برخی رسانه‌های مغرض و مخرب در طول روزهای گذشته بخش قابل توجهی از اخبار خود را به موضوع اسیدپاشی اختصاص دادند و البته نسبت به شایعه پراکنی‌های مختلف در این خصوص اقدام کردند.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.