سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:52 - پنجشنبه 01 آبان 1393

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان:

نقش جهان تا 2 سال دیگر آماده می‌شود

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: با آگاهی از توان اجرایی خود، ورزشگاه نقش جهان طی دو سال تکمیل می‌شود و شاهد بازی‌های سپاهان در این ورزشگاه خواهیم بود.

به گزارش اصفهان شرق؛ظ بهرام سبحانی در نشست خبری با حضور رسانه‌های استان اصفهان پیرامون واگذاری ورزشگاه نقش جهان به فولاد مبارکه گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با شرکت ذوب آهن منعقد شده است بازی‌های تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود. اما در دیدار تیم‌های مطرح مانند سپاهان و ذوب آهن با استقلال و پرسپولیس تماشاگران بسیاری عازم ورزشگاه فولادشهر می‌شوند که با توجه به حادثه‌خیز بودن جاده تاکنون حوادث بسیاری رقم خورده است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان خاطرنشان کرد: شرکت فولاد مبارکه ابتدا به دنبال ساخت ورزشگاه جدید بود اما از آنجایی که گفته می‌شد نقش جهان با توجه به مشکلاتی که دارد ممکن است حتی تا بیست سال دیگر هم افتتاح نشود، بنابراین پیشنهاد واگذاری این پروژه به شرکت فولاد مبارکه را ارائه کردیم.

وی تصریح کرد: در نشستی که دو روز پیش با استاندار اصفهان داشتیم در خصوص چگونگی واگذاری یک ورزشگاه دولتی به بخش خصوصی و مسائل حقوقی آن و بررسی جزئیات مسئله که در آینده مشکل‌ساز نشود، در نهایت فولاد مبارکه ساخت این ورزشگاه را برعهده گرفت.

سبحانی با اعلام اینکه با آگاهی از توان اجرایی خود، این ورزشگاه طی دو سال تکمیل می‌شود و شاهد بازی‌های سپاهان با تیم‌های دیگر در این ورزشگاه خواهیم بود، گفت: تعداد سال استفاده از این ورزشگاه برای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به میزان سهمی که فولاد مبارکه هزینه می‌کند بستگی دارد.

وی درباره تصمیم به تکمیل ورزشگاه نقش جهان توسط فولاد مبارکه در نشستی با استاندار اصفهان گفت: قرار شد این شرکت این ورزشگاه را در همان وضعیت قبلی تحویل گرفته و آماده بهره‌برداری کند.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.