سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 00:21 - پنجشنبه 01 آبان 1393

در پیگیری مشکلات جاده ای شرق اصفهان مطرح شد:

آمادگی شهرداری شهر اژیه در بی خطرسازی جاده سیان- اژیه

شهردار شهر اژیه گفت: شهرداری اژیه آمادگی کامل جهت مشارکت در آزادسازی و زیرسازی سه کیلومتر جاده اژیه به سیان را دارد.

به گزارش اصفهان شرق: به دنبال پی گیری دوباره اصفهان شرق در رابطه با مشکلات جاده ای شرق اصفهان و خطرات لحظه ای مسیرهای بین شهری که منجر به مرگ شهروندان و عزادار شدن خانواده ها می شد، بر آن شدیم تا با شناخت جاده های حادثه خیز تا رفع خطر از این مسیرها قدمی مثبت برداریم.
حدود 3 کیلومتر جاده سیان به اژیه و بالعکس از جاده های حادثه خیز شهر اژیه می باشد که طی این سالها به دلیل عرض 7 متری جاده و تردد بالا در این مسیر شاهد حوادث ناگوار بوده است.

این جاده به دلیل قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی چند بخش شرق اصفهان شاهد ترافیک سنگین در بخشی از روز است که عدم رسیدگی و کاهلی در دوبانده کردن این مسیر خطرات جبران ناپذیری بر امنیت مسافران به همراه دارد.

در این رابطه فرصت را غنیمت دانسته و گفتگویی کوتاه با شهردار شهر اژیه داشتیم.
حسین نظام زاده از آمادگی کامل شهرداری در رفع خطر این جاده خبر داد و اظهار کرد: شهرداری با داشتن امکانات راهسازی نظیر ماشین آلات می تواند از عهده ی زیر سازی جاده به منظور روکش آسفالت توسط اداره راه برآید و به این منظور آمادگی خود را جهت مشارکت در آزادسازی و جدول گذاری اعلام می کند.
وی شروع کار را در تنظیم توافق نامه بین شهرداری و اداره راه و شهرسازی دانسته و افزود: پس از امضای توافق نامه بین اداره راه و شهرسازی و شهرداری و ترسیم نقشه ی کار، شهرداری توانایی لازم جهت زیرسازی این مسیر ظرف مدت 2 ماه را دارد.

شهردار شهر اژیه با اشاره به قرارگرفتن لوله گاز در این مسیر خاطرنشان کرد: طی مکاتبات با اداره گاز مقرر شد این اداره جهت همکاری در شروع مراحل دوبانده کردن، با نظر کارشناسی همکاری لازم را با شهرداری داشته باشد.

نظام زاده در پایان گفتگو با توجه به توان این ارگان تصریح کرد: حدود سه کیلومتر از مسیر اژیه تا ورزنه که در حریم شهر قرار دارد توسط شهرداری اژیه جدول گذاری و آسفالت شده و همچنین 6 تا 7 اصله درخت به منظور زیبا سازی فضای سبز کاشته شده است تا بتوان اقدامی مثبت در زیباسازی شهر داشته باشیم.

به زودی اخبار مرتبط با این مسیر از این رسانه منعکس می شود…

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.