سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 18:30 - چهارشنبه 30 مهر 1393

در هرند برگزار می شود:

سومین آئین تجلیل از مداحان و پیرغلامان حسینی

هيئت منتظران مهدي(عج) هرند و هیات امنای آستان مقدس امامزاده اسحاق(ع) هرند به منظور ارج نهادن به سال‌ها خادمی پیر غلامان هیئت‌های مذهبی ابا عبداله‌الحسین(ع) شهر هرند، سومین آئین تجلیل از دلداگان مکتب سرخ عاشورا و مداحان و پیرغلامان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را برگزار مي نمایند.

محمد مهدي ذاكري هرندي مدیر اجرایی سومین همایش تجلیل از پیرغلامان و مداحان حضرت اباعبدا… الحسین (ع) شهر هرند در گفتگو با مرادي هرندي خبرنگار اصفهان شرق در هرند با اعلام این خبر گفت: این همایش جمعه2 آبانماه سال جاري همراه با نمازجماعت مغرب و عشا و با سخنراني نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهر هرند حضرت حجت الاسلام و المسلمین اصل حسینی در آستان مقدس امامزاده اسحاق علیه السلام هرند آغاز به کار خواهد کرد .
محمد مهدي ذاكري هرندي درادامه به اهمیت تجلیل و تکریم ازپیرغلامان حضرت سید الشهدا (ع) اشاره و اظهار داشت: هدف عمده برپايی اين همايش را الگوسازی برای نسل نوجوان و جوان دانست و ابراز اميدواری كرد با برگزاری اين گونه همايش‌ها، فرهنگ تقدير از كسانی كه سال‌های زيادی از عمر خود را صرف اقامه عزای امام‌حسين(ع) كرده‌اند، نهادينه شود.
مدیر اجرایی سومین همایش تجلیل از پیرغلامان و مداحان حضرت اباعبدا… الحسین (ع) شهر هرند با اشاره به اینکه در این همایش از 9 نفر از خادمان امام حسین (ع) تقدیر به عمل خواهد آمد، اضافه کرد: از برنامه هاي اين همایش سخنراني و ذکر مصائب اهل بیت توسط مداحان و ذاکران اهل بیت علیهم السلام مي باشد.
وي یادآور شد: با توجه به برگزاری همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی در آغاز ماه محرم در شهر هرند، این مهم فضای جامعه را برای ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان بیشتر آماده می كند.
ذاكري هرندي در پايان از برگزاري اولين آئين تجليل از خادمان زن هيئت هاي مذهبي شهر هرند خبر داد و گفت: انشاء الله همزمان با همايش بزرگ شيرخوارگان حسيني دربيت الحسين شهر هرند، اين آئين برگزار خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.