سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:00 - چهارشنبه 30 مهر 1393

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خبر داد:

پدر یکی از قربانیان اسیدپاشی دارای سوابق حضور در جبهه است

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از تشکیل کارگروه ویژه رسیدگی به پرونده اسیدپاشی در اصفهان خبر داد و با رد شایعه بدحجاب بودن قربانیان گفت: پدر یکی از قربانیان اسیدپاشی دارای سوابق حضور در جبهه است.

به گزارش اصفهان شرق؛ جمعی از بانوان استانداری اصفهان به همراه مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان به دنبال احساس نا امنی که در اثر حوادث اسیدپاشی در اصفهان به وجود آمده است به دیدار ریاست دادگستری استان اصفهان رفتند تا نسبت به این حادثه پیش‌آمده و جو بد روانی که برای بانوان اصفهان به وجود آمده است، از دستگاه‌ قضایی درخواست کنند که عامل یا عاملان این حادثه را هر چه سریعتر دستگیر کرده و به اشد مجازات برسانند.

در این دیدار مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان اظهار کرد: هم اکنون در اصفهان احساس ناامنی به وجود آمده است و انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌ها، نهادها و به خصوص دستگاه‌های نظامی، انتظامی و قضایی ورود پیدا کنند تا این احساس امنیت برگردد.

سهیلا اثنی عشر با بیان اینکه رسانه‌ها نیز در این بین نقش بسیار مهمی دارند، افزود: برخی از دشمنان و رسانه‌های داخلی و خارجی و نیز سایت‌های غیر مغرضانه به این قضیه دامن زدند که انتظار می‌رود دستگاه قضا با قدرت وارد و اجازه شایعات مجدد را ندهند.

احمد خسروی‌وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان، در جمع بانوان استانداری اصفهان اظهار کرد: موضوعی که چند روزی در استان اصفهان اتفاق افتاده و سبب نگرانی برخی از خانواده‌های اصفهانی شده است موضوع اسیدپاشی است که این امر یک عمل کاملاً غیر انسانی و اقدام کاملاً غیر اخلاقی و غیر دینی است.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.