سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:30 - چهارشنبه 30 مهر 1393

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد:

توقیف سواری زانتیا با سرعت 210 کیلومتر در آزادراه امیرکبیر

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان گفت: یک دستگاه سواری زانتیا با سرعت غیرمجاز 210 کیلومتر در آزادراه امیرکبیر استان اصفهان متوقف و روانه پارکینگ شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ رضا رضایی با اشاره به طرح تشدید و برخورد پلیس با خودروهای متخلف و قانون‌شکن در گفت‌وگو با این پایگاه در خصوص توقیف یک دستگاه خودرو با سرعت غیرمجاز گفت: گروه کنترل سرعت پلیس‌راه اصفهان در حین کنترل خودروهای عبوری در آزادراه امیرکبیر، یک دستگاه سواری زانتیا را که با سرعت غیرمجاز درحرکت بود متوقف کردند.

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان با اشاره به‌ سرعت بالای خودرو و خطرات احتمالی پیش رو، گفت: سرعت خودرو 210 کیلومتر بوده است.

وی با بیان توقیف خودرو و انتقال آن به پارکینگ عنوان کرد: بر اساس بند “د” ماده 10 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، راننده خودرو جهت شرکت در کلاس آموزشی و سیر مراحل قانونی به پلیس‌راه استان معرفی شد.

رضایی با توصیه به رانندگان که از سرعت غیرمجاز پرهیز کنند، تأکید کرد: کنترل خودرو در سرعت‌های بالا بسیار مشکل و یا غیرممکن بوده و رانندگان می‌بایست به این موضوع توجه نمایند که حرکت با سرعت غیرمجاز قدرت تصمیم‌گیری را از راننده گرفته، به‌طوری‌که راننده در شرایط توقف و یا کاهش سرعت، بدون اینکه متوجه شود قادر به کنترل وسیله نبوده و می‌تواند خطرات جبران‌ناپذیری را برای خود و دیگران رقم بزند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.