سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - سه شنبه 29 مهر 1393

آخرین جزئیات اسیدپاشی در اصفهان تشریح شد:

احتمال اسیدپاشی با انگیزه شخصی و ضداجتماعی / اسیدپاشی به دلیل بدحجابی صحت ندارد

فرمانده انتظامی اصفهان با تشریح جزئیات اسیدپاشی در استان، گفت: احتمال می‌رود، فرد اسیدپاش دارای شخصیت ضداجتماعی بوده و با انگیزه شخصی این کار را کرده است و شایعات مبنی بر بدحجابی صحت ندارد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار عبدالرضا آقاخانی یکشنبه‌شب با تشریح آخرین جزئیات ماجرای اسیدپاشی در اصفهان، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون چهار مورد اسیدپاشی در اصفهان رخ داده است که به دلیل اینکه عدم آسیب جدی و عدم پیگیری در سیستم نیروی انتظامی و قضایی داشته، انعکاس خاصی نداشته است.

وی با بیان اینکه مورد آخر اسیدپاشی منجر به آسیب دیدن یک خانم شده است و این موجب ایجاد حساسیت در بین مردم شد، ادامه داد: اما یافته‌های پلیس نشان می‌دهد که فرد اسیدپاش احتمالاً از یک شخصیت ضداجتماعی رنج می‌برد و با انگیزه مشخص و در یک فرصت مناسب با پاشیدن اسید، متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: متأسفانه پیرامون این حادثه شایعات گوناگونی از سوی افراد غیرمسئول و برخی شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است که هیچ کدام صحت ندارد.

آقاخانی عنوان کرد: این موضوع که قربانی اسیدپاشی افراد بدحجاب هستند، صحت ندارد.

* بستری شدن دو زن بر اثر اسیدپاشی در بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان نیز در پی انتشار این اخبار، گفت: چهار مورد اسیدپاشی داشتیم که دو مورد آن منجر به بستری شد و دو مورد بسیار جزئی بودند و نیاز به بستری شدن نداشتند.

فریدون عابدینی اضافه کرد: بحث آسیب به چشم در اثر اسیدپاشی به این زنان نیز صحت ندارد.

وی متذکر شد: دو نفر از افرادی که بستری شدند، اهل اصفهان هستند، اما دو مورد دیگر که سرپایی درمان شدند، یک خانم افغانی و یک نفر دیگر هم از اصفهان بود.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.