سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:30 - سه شنبه 29 مهر 1393

به منظور نظارت بر نرخ کرایه‌های تاکسی‌ها صورت گرفت

اجرای طرح ویژه برخورد با تاکسیرانان متخلف در اصفهان

مسئول بازرسی سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: از شنبه هفته جاری طرح ویژه برخورد با تاکسیرانان متخلف به منظور نظارت بر نرخ کرایه‌های دریافتی از مردم و استفاده رانندگان از سامانه هوشمند تاکسی در اصفهان اجرا شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ رضا روحانیدر پاسخ به این سؤال که سازمان تاکسیرانی در راستای برخورد با رانندگان متخلف که به صورت دل‌خواهانه نسبت به دریافت کرایه از مردم اقدام می‌کنند، چه برنامه‌ای دارد، اظهار کرد: اجرای طرح ویژه برخورد با تاکسیرانان متخلف به منظور نظارت بر نرخ کرایه‌های دریافتی از مردم و استفاده رانندگان از سامانه هوشمند تاکسی از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در این حوزه است.

وی با اشاره به اینکه این طرح از شنبه هفته جاری به صورت ویژه در اصفهان اجرا شده است، اضافه کرد: با اجرای این طرح بازرسان تاکسیرانی بر نرخ کرایه تاکسی‌ها و استفاده تاکسی‌ها از سامانه هوشمند نظارت می‌کنند.

مسئول بازرسی سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان طرح سامانه هوشمند تاکسی را یک طرح خوب و مناسب دانست و تصریح کرد: رانندگانی که تاکسی‌های آنها به سامانه هوشمند تاکسی مجهز شده است باید از این سامانه استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه عدم استفاده این رانندگان از سامانه هوشمند تاکسی تخلف است، ادامه داد: سازمان تاکسیرانی به صورت قانونی با این رانندگان متخلف برخورد می‌کند و یکی از ابعاد طرح ویژه تاکسیرانی برای برخورد با رانندگان متخلف در این زمینه است.

روحانی با بیان اینکه بازرسان تاکسیرانی در هفت میدان اصلی شهر مستقر شده‌‌اند و این بازرسان با تخلفات رانندگان تاکسی برخورد می‌کنند، تاکید کرد: کرایه دریافتی رانندگان تاکسی از مردم باید براساس مصوبه شورای شهر باشد.

وی با تاکید بر اینکه مردم نیز باید تخلفات رانندگان تاکسی را به تاکسیرانی اعلام کنند، افزود: سامانه پیامکی 20000261 و شماره تلفن 35688100 برای دریافت شکایات مردمی اختصاص دارد.

مسئول بازرسی سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر هنوز استفاده از سامانه هوشمند تاکسی در میان مردم نهادینه نشده است، گفت: اما مردم و رانندگان تاکسی باید از این سامانه استفاده کرده و کرایه‌های خود را از این روش پرداخت کنند.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.