سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 17:03 - دوشنبه 28 مهر 1393

برگزاری مسابقات دارت ویژه کارکنان بهزیستی استان اصفهان

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی با هماهنگی و همکاری کار‌شناسان دفتر تربیت بدنی اداره کل بهزیستی استان اصفهان یک دوره مسابقات دارت ویژه پرسنل زن و مرد این اداره کل برپا شد که نتایج آن به شرح زیر است.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از بهزیستی استان اصفهان: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی با هماهنگی و همکاری کار‌شناسان دفتر تربیت بدنی اداره کل بهزیستی استان اصفهان یک دوره مسابقات دارت ویژه پرسنل زن و مرد این اداره کل برپا شد که نتایج آن به شرح زیر است.
در گروه آقایان: محسن احسان پور با کسب 133 امتیاز رتبه اول، محسن فاضلی با کسب 132 امتیاز رتبه دوم و دکتر صادقی با کسب 130 امتیاز حائز رتبه سوم گردیدند. و در گروه خانم‌ها: مریم شیخ بهایی ، سعیده امینی و مژگان یزدانی به ترتیب حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.
در این دوره از مسابقات در گروه بانوان 36 نفر و در گروه آقایان ۲۵ نفر شرکت داشتند که در پایان به نفرات اول تا سوم هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.
گفتنی است دکتر صادقی مدیر کل بهزیستی استان اصفهان با حضور در جمع کارکنان و شرکت کنندگان در مسابقات فوق ، هفته تربیت بدنی را به تمامی ورزشکاران بویژه پرسنل ورزش دوست بهزیستی تبریک گفت و هدف از برگزاری مسابقات را ایجاد فضایی دوستانه همراه با تحرک و نشاط ، بمنظور ارتقای سطح سلامت جسمی و روحی کارمندان عنوان نمود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.