سرویس: غیر تولیدی » نقلی 20:30 - دوشنبه 28 مهر 1393

کشف قاچاق از مهمترین خبرهای پلیس اصفهان

توقیف محموله دو میلیارد ریالی کالای قاچاق وکشف 18 تن چوب قاچاق در اردستان مهمترین خبرهای پلیس اصفهان در 24 ساعت گذشته است.

به گزارش اصفهان شرق؛با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی استان اصفهان محموله کالای قاچاقی به ارزش دو میلیارد ریال شناسایی سه نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جهانگیر کریمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بازرسی از یک دستگاه سواری پژو پارس یک هزار و 58 ثوب پوشاک خارجی قاچاق را کشف کردند.

وی افزود: ماموران این فرماندهی همچنین در بازرسی از یک دستگاه کامیون بنز نیز تعداد 450 کارتن چینی آلات در انواع مختلف که فاقد اسناد مثبته گمرکی و به صورت قاچاق وارد شده بودند را کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

وی اظهارکرد: در ادامه ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی کسب خبری مبنی براینکه فردی در امر قاچاق سیستم های کامپیوتری و تبلت فعالیت می کندبا اقدامات به عمل آمده محل های تردد و انبار نگهداری اقلام را شناسایی کردند.

وی بیان کرد : ماموران با هماهنگی مقام قضایی فرد مذکور را در یک عملیات غافلگیرانه حین تخلیه کالاهای قاچاق در انبار خود دستگیر و در بازرسی از خودروی وی تعداد 972 دستگاه تبلت به همراه یک دستگاه لیبل زن را کشف کردند.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده بالغ بر دو میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه سه دستگاه خودرو توقیف، یک انبار پلمب و سه نفر در این رابطه دستگیر شدند.

**کشف 18 تن چوب قاچاق در اردستان اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از کشف بیش از 18 تن چوب درخت کویری تاق و توسط ماموران فرماندهی انتظامی بخش زواره این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ رحمت اله مهرانفر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مقادیر زیادی چوب قاچاق توسط چهار کامیون جهت انتقال به شهرستان همجوار از طریق محور شهراب ، عوامل گشت فرماندهی انتظامی بخش زواره به محل اعزام شدند.

وی افزود : ماموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضایی اقدام به متوقف کردن کامیون ها کرده و آنها را به یگان انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ مهرانفر افزود: در این عملیات 10 دستگاه کامیون توقیف و در بازرسی از آنها مقدار 18 تن و 332 کیلو گرم چوب قاچاق کشف و تعدادی از متهمان دستگیر شده در این عملیات نیز پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

**توقیف سواری زانتیا با سرعت 210 کیلومتر در ‘آزاد راه امیرکبیر’ !

یک دستگاه سواری زانتیا با سرعت غیر مجاز 210 کیلومتر در آزاد راه امیرکبیر استان اصفهان متوقف و روانه پارکینگ شد.

‘سرهنگ رضایی’ رییس پلیس راه استان با اشاره به طرح تشدید و برخورد پلیس با خودروهای متخلف و قانون شکن در خصوص توقیف یک دستگاه خودرو با سرعت غیر مجاز گفت:تیم کنترل سرعت پلیس راه اصفهان در حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه امیرکبیر، یک دستگاه سواری زانتیا را که با سرعت غیر مجاز در حرکت بود متوقف کردند .

منبع:ایرنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.