سرویس: غیر تولیدی » نقلی 20:11 - دوشنبه 28 مهر 1393

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

شهرداری اصفهان درصدد تهیه طرح جامع مدیریت بحران است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: معاونت خدمات شهری اصفهان به دنبال این است که یک طرح جامع مدیریت بحران برای اصفهان تهیه شود.

به گزارش اصفهان شرق؛علیرضا نصراصفهانی با اشاره به اینکه مسئولیت مدیریت بحران در شهر اصفهان با معاونت خدمات شهری شهرداری است، اظهار کرد: در حال حاضر معاونت خدمات شهری اصفهان در راستای تهیه و تدوین یک طرح جامع در حوزه مدیریت بحران تلاش می‌کند.

وی با اشاره به ضرورت رسیدگی به مباحث بحران در سطح شهر اضافه کرد: کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر اصفهان نیز تاکنون چندین جلسه در راستای بررسی موارد بحران در شهر اصفهان برگزار کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه برخی از موارد بحرانی به صورت سالیانه صورت می‌گیرند که باید هر ساله در راستای رفع آنها تلاش کنیم، تصریح کرد: برخی از موارد بحرانی نیز موردی بوده و غیر‌قابل پیش‌بینی هستند.

وی با بیان اینکه متولیان امر باید ساز و کار‌های قانونی و لازم را در راستای مدیریت بحران در اصفهان اجرا کنند، ادامه داد: تمام دستگاه‌های اجرایی متولی امر باید با تعامل و همکاری با یکدیگر نسبت به مدیریت بحران در اصفهان اقدام کنند و در این راستا کم‌کاری نکنند.

نصراصفهانی با اشاره به اینکه مدیریت بحران یک کاری است که تنها از عهده یک مجموعه بر نمی‌آید و شهرداری، استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی متولی امر باید در این حوزه همکاری کنند، تاکید کرد: در حال حاضر به استانداری پیشنهاد داده شده است که سازمان مدیریت بحران در شهرداری ایجاد و راه‌اندازی شود.

وی با تاکید بر اینکه این طرح به تصویب شورای اسلامی شهر نیز رسیده است، افزود: طرح ایجاد و راه‌اندازی ستاد مدیریت بحران در شهرداری به استانداری ارسال شده و این طرح باید از سوی معاونت عمرانی استانداری اصفهان مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.