سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 13:51 - یکشنبه 27 مهر 1393

در دومین روز از هفته تربیت بدنی انجام شد:

همایش پیاده روی کارمندان ادارات جرقویه سفلی/ تصاویر

به مناسبت روز ورزش کارمندان با همکاری بخشداری جرقویه سفلی و هیأت ورزشهای همگانی شهر نیک آباد همایش پیاده روی ویژه مدیران و کارمندان ادارات و نهادهای دولتی برگزارشد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه سفلی: شرکت کنندگان در همایش حرکت خود را از بخشداری آغاز و بلوار امام خمینی (ره) تا گلزار شهدا را طی کرده و پس از ادای احترام و قرائت فاتحه بر تربت پاک شهیدان، مجدد مسیر را تا بخشداری پیاده روی نموده و در سالن اجتماعات بخشداری اجتماع نمودند.
جعفری هرندی، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش ( 26 مهر تا 1 آبان ) و تشکر از مسئول هیأت ورزشهای همگانی شهر نیک آباد، که برنامه ریزی و اجرای همایش را بر عهده داشت، با اشاره به نقش ورزش در سلامت جسم و روح و توجه دین به داشتن تحرک و جسم و روان سالم؛ گفت: دین ما یک دین پویا و دارای دستورات و برنامه های مناسب در همه زمینه هاست و به همین جهت برخی اعمال عبادی مانند نماز با حرکاتی مانند ایستادن و نشستن و رکوع و سجده همراه است و بعضی عبادات مانند طواف کعبه و سعی صفا و مروه مستلزم تحرک است.

Vater-Mark45
بخشدار جرقویه سفلی با اشاره به برگزاری دو برنامه کوهگشت، در دو ماه گذشته، در ارتفاعات روستاهای سیان و قارنه، ویژه کارکنان دولت؛ یکی از برنامه های بخشداری را برگزاری ماهانه حداقل یک همایش کوهگشت یا پیاده روی ویژه کارمندان ذکر کرد.
در ادامه مراسم، از طرف شورای اسلامی و هیأت ورزشهای همگانی شهر نیک آباد، به پاس زحمات و مساعدت های جعفری هرندی، و اهتمام ویژه در امر ورزش، لوح تقدیری به وی تقدیم و رئیس اداره آموزش و پرورش جرقویه سفلی نیز به خاطر همکاری و تعامل ارزنده فرماندهان انتظامی بخش با این اداره ، تقدیر نامه ای را به آقایان کریمی و شیرهان اهدا نمود.

Vater-Mark57757
در پایان مراسم قرعه کشی انجام و نفرات زیر برنده و جوایز خود را دریافت کردند.
علیرضا عرب مختاری (کارمند اداره گاز شهر نصرآباد) و عابدین رضوانی (کارمند آموزش و پرورش) برنده سفر زیارتی مشهد مقدس و آقایان علی شفیعی (کارمند آموزش و پرورش)، علی نوذری (کارمند اداره راه و شهرسازی) و محمدرضا جعفری (کارمند شهرداری نیک آباد) و خانم معصومه طاوسی (کارمند مرکز بهداشتی درمانی نیک آباد) برنده سکه طلا شدند.

Vater-Mark1

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.