اصفهان شرق

غدیر محور وحدت و پدید آمدن ارزش هاست

کدخبر: 3721
1392/07/30 در ساعت 22:08

SAM_1843cvcccccccccccccccc
به گزارش اصفهان شرق: رسول زرگرپور امشب در مراسم جشن بزرگی که به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم در سالن شیخ بهایی محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در جمع مشتاقان امیرالمؤمنین(ع) برگزار شده بود، اظهار کرد: غدیر محور وحدت و روز بنیان گذاری وحدت و پدید آمدن ارزش ها در پناه دین است. ارزشهای مادی و معنوی، فردی و اجتماعی و نگرش به این مهم  خمیر مایه سعادت بشری  را در دو دنیا برای ما به ارمغان می آورد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان کرد: ماجرای غدیر تنها نصب جانشین برای پیامبر نبود. غدیر 2 جنبه دارد جنبه ی نصب جانشین و جنبه ی دیگر توجه دادن به مساله امامت به عنوان پیشوای انسانها و جامعه است.

SAM_1843cvcccccccccccccccc

استاندار افزود: در این زمان که مردم دنیا خصوصا مسلمانان اسیر صهیونیست ها و گروههای تکفیری هستند و هر روز شاهد کشته شدن مردان و زنان در اثر جنگ ممالک هستیم، پرداختن به این دریای عمیق می تواند انسان را از این جهالت ها نجات دهد، جهالت هایی که خواسته یا ناخواسته در فرد تاثیر گذار است.

زرگر پور با توجه به مهم خواندن معقوله حجاب در آیات و روایات خاطر نشان کرد: عفاف و حجاب فقط مخصوص زنان نیست بلکه اختصاص به هر انسان عاقلی که به دنبال آزادی فکری است تعلق میگیرد. می بایست با اغنای فکری این نگرش را گسترش و با بی بند و باری ها با جدیت برخورد کرد.

وی گفت: در همین راستا در دولت تدبیرو امید کارگروه عفاف و حجاب در دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری برنامه های جدیدی را در دستور کار قرار دارد. اینجانب با جدیت تمام خواستار برنامه ریزی دقیق در خصوص پدید آمدن این ارزش در جامعه اسلامی هستم و از علما و اساتید حوزه و دانشگاه خواهانم که با رهنمود های و فعالیت ها نسبت به گسترش این مهم اقدام کنند.
پایان بخش سخنان استاندار دعایی از زبان مقام عظمای ولایت در باب فرج امام زمان بود.