سرویس: غیر تولیدی » تنظیمی 15:57 - جمعه 25 مهر 1393

امام جمعه ورزنه:

عملکرد اداره اطلاعات استان اصفهان در خصوص شرق اصفهان ستودنی است

امام جمعه شهر ورزنه گفت: امنیت و مدیریت اداره اطلاعات استان اصفهان در خصوص شرق اصفهان ستودنی است.

به گزارش اصفهان شرق: حجت‌الاسلام حمید رضاصادق زاده ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در محل مسجد جامع شهر ورزنه با توصیه به رعایت تقوا و پرهیز از گناهان، به حکمت 150 نهج البلاغه اشاره نمود و اظهارداشت: امیرالمومنین علی(ع) بندگان خدا را سفارش به عامل بودن نسبت به خوبی ها و نهی از بدی ها و رعایت مرگ و دقت در اعمال توصیه می نماید.

حجت الاسلام صادق زاده در خطبه دوم به مباحث آیه 61سوره آل عمران و مباهله اشاره و اظهار داشت: اثر  این آیه تقرب اهلبیت(ع) به پیامبر(ص) را می رساند که با توجه به جریان مباهله متوجه اهمیت اهلبیت نزد خدا و همچنین بالاتر از آن نزد پروردگار می شویم و دست به دامان این اهلبیت عصمت و طهارت مشکلات فراوانی را از بندگان خدا مرتفع خواهد نمود.

امام جمعه ورزنه با اشاره به روز خانواده بیان داشت: اصل سبک زندگی دینی را یک فرض که باید از زندگی اهل بیت(ع) بهره برداری نمود امروز نقش مبارزاتی دشمن با این اصل بسیار مهم یعنی خانواده را با بهره برداری از حربه های مختلف از جمله ماهواره می باشد و ماهواره بعنوان سربازان دشمن تفکر جوانان ما را هدف قرار داده اند.

حجت الاسلام صادق زاده با اشاره به روز تربیت بدنی و ورزش اظهارداشت: امر به ورزش امر به معروف است و باید جهت گسترده این امر تلاش کرد و گلایه من از اداره تربیت بدنی استان و شهرستان در کم کاری هایی است که در منطقه ماصورت گرفته که این کم کاری ها و ضعف هاباعث تضعیف استعدادهای نوجوانان و جوانان منطقه ما شده است.

امام جمعه ورزنه به سالروز تشکیل وزارت اطلاعات اشاره نمود و بیان داشت: امروز به خاطر مجاهدت های خاموش این سربازان گمنام امام زمان (عج) امنیت و آرامش در کشور ما حاکم است و خصوصا در امنیت و مدیریت مباحث شرق اصفهان تلاش های فراوانی را انجام نموده اند و مدیریت و عملکرد اداره اطلاعات استان درخصوص شرق اصفهان ستودنی است.

وی در پایان با قدردانی و تشکر از این قشر جامعه گفت: ما امیدواریم که این روند کمک رسانی را در تمام مراحل برای مردم داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.