سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 10:20 - جمعه 25 مهر 1393

رییس کمیته امداد اداره جرقویه:

برگزاری دوره های حرفه آموزی در جرقویه

رییس کمیته امداد اداره جرقویه گفت: در شش ماهه ابتدای امسال 30نفر از مددجویان این نهاد در دوره حرفه آموزی و در دو بخش علیا وسفلی در رشته کامپیوتر شرکت کردند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) جرقویه ، عبدالرزاق میرزایی اظهار کرد: آموزش مهارت های فنی و حرفه ای به مددجویان یکی از مهمترین اولویت های کمیته امداد در توانمند سازی آنها است.
وی افزود: آموزش مددجویان یکی از موضوعات تأثیر گذار در ایجاد اشتغال پایدار محسوب می شود.
رییس کمیته امداد اداره جرقویه با بیان اینکه آموزش مددجویان جهت اجرای موفق طرح های اشتغال زایی صورت می گیرد، تصریح کرد: در صورتی که مددجویان اطلاعات و مهارت کافی را در زمینه یک رشته شغلی را نداشته باشند؛ طرح هایی که توسط کمیته امداد اجرایی می شود، پایداری لازم را نخواهد داشت.
میرزایی با اشاره به سایر تأثیرات مثبت برگزاری دوره های آموزشی بیان کرد: استعداد سنجی، یافتن شغل مناسب، ارتقای عزت نفس مددجو نیز از دیگر تأثیرات مثبت برگزاری دوره های آموزشی برای مددجویان است.
وی با بیان اینکه دوره های آموزشی کمیته امداد با همکاری سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود، یادآور شد: 30نفر از مددجویان تحت پوشش نیز به مدت 24ساعت در دوره های آموزش کامپیوتر در روزهای اخیر شرکت کردند.
رئیس کمیته امداد اداره جرقویه تصریح کرد: دراین دوره آموزشی حرفه آموزان ، موفق به دریافت گواهینامه پایان دوره می شوند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.