سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:30 - پنجشنبه 24 مهر 1393

استاندار اصفهان:

تورم تا پایان سال به ۲۰ درصد می‌رسد

استاندار اصفهان گفت: دولت تدبیر و امید در زمینه اقتصاد نیز در مسیر تحقق شعارهای خود گام برداشته به گونه‌ای که تورم نقطه به نقطه‌ای از ۴۶ درصد تا پایان سال به ۲۰ درصد می‌رسد و تورم کلی نیز از ۳۵ درصد به ۲۵ درصد کاهش می‌یابد.

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول زرگرپور در مراسم معارفه فرماندار شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد:در راستای تحقق یکی از برنامه‌های دولت درباره تامین رفاه مردم در حوزه بهداشت و درمان در استان اصفهان، 64 میلیارد تومان به حساب استانداری به منظور هزینه در بخش سلامت واریز شده است.

وی افزود: در اجرای طرح تحول سلامت همچنین تمامی بیمارستان‌های این استان پس از ساعت اداری نیز از خدمات 164پزشک متخصص بهره‌مند هستند.

استاندار اصفهان بیان کرد: قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت، بیماران 80 درصد از هزینه‌های درمانی را عهده‌دار بودند اما اجرای این طرح تنها 10 درصد از هزینه را بیمار پرداخت می‌کند که این میزان نیز بر اساس اعلام وزیر بهداشت از 10 درصد نیز کمتر می‌شود.

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در زمینه اقتصاد نیز در مسیر تحقق شعارهای خود گام برداشته به گونه‌ای که تورم نقطه به نقطه‌ای از 46 درصد تا پایان سال به 20 درصد می‌رسد و تورم کلی نیز از 35 درصد به 25 درصد کاهش می‌یابد.

زرگرپور در با اشاره به انتخاب فرماندار جدید آران و بیدگل نیز گفت: این شهرستان از نظر نبوغ فرهنگی و سیاسی دارای وجوه متمایزی بوده و این ظرفیت بالا سبب شده تا فرمانداری بومی برای منطقه انتخاب شود که می‌طلبد تا مردم شهرستان با اتحاد، همدلی و هم‌افزایی در راستای پیشرفت شهرستان خود فرماندار را یاری دهند.

وی به چهره اسلامی در شهرها تاکید کرد و افزود: شهرداران شهرهای آران و بیدگل باید به این موضوع توجه کرده و تا پایان سال نسبت به نصب سیستم اذان گو در تمامی میادین شهرها اقدام کنند.

در این مراسم که نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل، فرماندار کاشان، مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار اصفهان، امام جمعه آران و بیدگل و جمعی از مسئولان شهرستان آران و بیدگل حضور داشتند از خدمان رضایی سرپرست فرمانداری آران و بیدگل تقدیر و ابوالفضل معینی نژاد به عنوان فرماندار جدید معرفی شد.

چمنبع: تسنيم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.