سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:00 - چهارشنبه 23 مهر 1393

حسین شمس:

بگذارند کشاورز کارش را بكند/ هيچ تماسي از اصفهان با من نگرفته‌اند

اين روزها اخبار حاشيه‌اي بسياري از باشگاه گيتي پسند به گوش مي‌رسد. از جدال لفظي افشين کاظمي با مربي تيم تا شايعه اولتيماتوم به محمد کشاورز.

به گزارش اصفهان شرق؛ طي روزهاي گذشته اخبار گوناگوني مبني بر احتمال انتخاب جانشين براي محمد کشاورز مطرح شده است. در حالي که علي طاهري مديرعامل باشگاه گيتي پسند اين شايعات را رد کرده اما از سوي ديگر شنيده مي‌شود احتمال تغييرات زياد است. همين شايعات از احتمال حضور حسين شمس در اصفهان خبر دادند. خبري که البته اين مربي پيشکسوت فوتسال آن را رد مي‌کند. شمس به ايمنا مي‌گويد: مسئولان باشگاه گيتي پسند هيچ صحبتي با من نکرده‌اند، اصلاً نه تماسي بوده و نه درخواستي.
او ادامه مي‌دهد: محمد کشاورز مشکلي ندارد که بخواهند او را عوض کنند. کشاورز مربيگري‌اش هم مثل بازي‌اش خوب است و بايد بگذارند کارش را ادامه بدهد.
شمس البته به اين موضوع اشاره مي‌کند که کشاورز براي موفقيت در گيتي پسند به زمان بيشتري نياز دارد. سرمربي مستعفي دبيري مي‌گويد: بايد بيشتر از اين به کشاورز زمان بدهند. اينکه سريع به يک مربي اولتيماتوم داد اشتباه است.
از شمس در مورد آخرين وضعيتش در دبيري مي‌پرسيم که مي‌گويد: به هيچ عنوان قرار نيست به دبيري برگردم. تصميم جدي است اما فعلاً مربيگري هم نمي‌کنم. چند دوره آسيايي دارم که بايد اول در آنها شرکت کنم.

منبع: ایمنا

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.