اصفهان شرق

تعلق نسبی با امام برای شخصیت فرد کافی نیست

کدخبر: 3679
1392/07/30 در ساعت 00:38

80558556-3759090
به گزارش اصفهان شرق: حجت الاسلان حمید رضا صادق زاده مسئول کارگروه عفاف و حجاب استان اصفهان با توجه به صحبت های اخیر نعیمه اشراقی در رابطه با حجاب گفت: حجاب محور اعتقاد به اسلام ودین است و زنان چادری ما صد در صد با اعتقاد راسخ خود چادر به سر می کنند و اگر از یک فرد چادری سوال شود که در انتخاب چادر اجباری در کار بوده یا نه، مسلما اجبار در انتخاب چادر را به عنوان حجاب برتر نفی خواهد کرد.

وی افزود: تعلق های نسبی با امام برای شخصیت فرد کافی نیست و صحبت های اخیر نشان دهنده ی مظلومیت امام خمینی (ره)  می باشد و وقتی ما در مسیر ولایت قدم بر داریم از اسلام خارج نمی شویم در حالی که متکی بودن به استکبار و نظرات مخالف شریعت دور شدن از راه ولایت می باشد.

امام جمعه شهر ورزنه بیان کرد: در تمامی مسیر ها می بایست قدم را از مسیر اصلی خارج نکنیم و اگر در دریا حرکت کنیم می بایست سوار بر کشتی مقتدرانه ولایت باشیم نه اینکه توجه ما فقط و فقط به کف ها ی روی آب باشد تا از راه ولایت دور شویم.

حجت الاسلام صادق زاده  در پایان متذکر شد: اگر کسی حجاب را اجباری خواند دال بر اجباری بودن حجاب توسط همه ی زنان نیست و زنان مسلمان ما با پیروی از ائمه اطهار چادر به سر می کنند و آن را پرچم مبارزه با تهاجم فرهنگی می دانند.