سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:15 - چهارشنبه 23 مهر 1393

استاندار اصفهان:

متروی اصفهان – نجف‌آباد راه‌اندازی می‌شود

استاندار اصفهان گفت: متروی اصفهان- نجف‌آباد یکی از مسائل مهم استان است و اجرای این پروژه می‌تواند در رفع مشکل ترافیک کمک به سزایی کند بنابراین پیگیری اجرای این طرح از اهمیت بسیاری برخوردار است.

به گزارش اصفهان شرق؛ و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری اصفهان، با حضور استاندار اصفهان در شهر نجف‌آباد، فرهنگسرای خارون و مجموعه سالن شهروند این شهرستان به مساحت 15 هزار متر‌مربع افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رسول زرگرپور در مراسم افتتاح فرهنگسرای خارون و مجموعه سالن شهروند شهرستان نجف آباد، ضمن تبریک عید غدیر‌خم و ادای احترام به مقام شامخ 2500 شهید و همه جانبازان و ایثارگران این شهرستان اظهار کرد: این فرهنگسرا و سالن همایش، پروژه‌ای در استاندارد پروژه‌های ملی است.

وی با بیان اینکه شهرها نیازمند به فضای آرامش‌بخش و خدمات موثر هستند، افزود: آنچه مهم است رضایت مردم از این خدمات و مشارکت آنان در سرمایه‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه سرانه هرشهروند در نجف‌آباد مقداری از میانگین سرانه استان کمتر و در شان مردم این شهرستان نیست، بیان کرد: این کمبود می‌تواند از طریق مشارکت مردمی در انجام پروژه‌های شهری و همچنین مشارکت دولت و شهرداری در اجرای پروژه‌ها جبران شود.

وی با اشاره به اینکه به جد پیگیر متروی اصفهان- نجف‌آباد است، تصریح کرد: اجرای این پروژه می‌تواند در حل مشکل ترافیک کمک بسزایی کند.

گفتنی است فرهنگسرای خارون و مجموعه سالن شهروند شهرستان نجف‌آباد به مساحت 15 هزار مترمربع با ظرفیت 850 صندلی  با حضور استاندار اصفهان، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.