سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:30 - چهارشنبه 23 مهر 1393

استاندار اصفهان:

سرانه فرهنگی نجف‌آباد در شأن مردم این شهرستان نیست

استاندار اصفهان گفت: سرانه هر شهروند در نجف‌آباد مقداری از میانگین سرانه استان کمتر و در شأن مردم این شهرستان نیست.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در مراسم افتتاح فرهنگسرای خارون و مجموعه سالن شهروند شهرستان نجف‌آباد، ضمن تبریک عید غدیر خم و ادای احترام به مقام شامخ 2500 شهید و تمام جانبازان و ایثارگران این شهرستان اظهار کرد: این فرهنگسرا و سالن همایش، پروژه‌ای در استاندارد پروژه‌های ملی است.

وی با بیان اینکه شهرها نیازمند به فضای آرامش‌بخش و خدمات موثر هستند، اظهار کرد: آنچه مهم است رضایت مردم از این خدمات و مشارکت آنان در سرمایه‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه سرانه هر شهروند در نجف‌آباد مقداری از میانگین سرانه استان کمتر و در شان مردم این شهرستان نیست، افزود: این کمبود را می‌توان از طریق مشارکت مردمی در انجام پروژه‌های شهری و همچنین مشارکت دولت و شهرداری در اجرای پروژه‌ها جبران کرد.

وی با اشاره به اینکه به جد پیگیر متروی اصفهان – نجف‌آباد است، ادامه داد: اجرای این پروژه می‌تواند در حل مشکل ترافیک کمک به سزایی کند.

گفتنی است فرهنگسرای خارون و مجموعه سالن شهروند شهرستان نجف‌آباد به مساحت 15 هزار مترمربع با ظرفیت 850 صندلی با حضور استاندار اصفهان، فرماندار ،شهردار و اعضای شورای شهر این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

منبع:فارس

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.