سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 11:42 - سه شنبه 22 مهر 1393

با حضور بسیجان برگزار شد:

ختم صلوات به نام مولا در منزل اسماعیل حاج محتشم

همزمان با صبح عید سعید غدیر خم نماز جماعت و ختم صلوات همراه با جشن غدیر و اهدای جوائز در منزل برادر بسیجی اسماعیل صادقی (اسماعیل حاج محتشم) برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار افتخاری اصفهان شرق: این مراسم که همزمان با اذان صبح شروع شد. در این مراسم قرائت دعای عهد و ختم صلوات توسط هیئت مجمع فرهنگی اسلامی رشد اندیشه شهر حسن اباد انجام شد.

DSC08397
حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا زهرائی ضمن تبریک عید سعید غدیر خم بیان داشت: روز غدیر در واقع عید آل محمد علیهم السلام و روز جشن اهل بیت است، و به همین جهت تأكید خاصى از سوى ائمه علیهم السلام بر جشن گرفتن و اظهار سرور و شادى در این روز وارد شده است.

 

وی با استناد به حدیث امام رضا علیه السلام تصریح کرد: روز غدیر، روزى است كه خداوند به جبرئیل امر مى كند تا تختى از كرامت خود در مقابل بیت المعمور قرار دهد.

DSC08438
سپس جبرئیل بر فراز آن قرار مى گیرد و ملائكه از همه ى آسمان ها جمع مى شوند و بر پیامبر صلى اللَّه علیه و آله ثنا مى فرستند و براى شیعیان امیرالمؤمنین و ائمه علیهم السلام و محبّان ایشان استغفار مى كنند.

DSC08442
حاضران در پایان سخنرانی در مدح امیر المومنین و غدیر ابیاتی را سرودند.
در پایان به حاضرین در جلسه و کسانی که نام شان نام مبارک علی بود هدایایی از طرف حوزه مقاومت بسیج 5 امام محمد باقر (ع) به رسم یاد بود اهدا گردید.

DSC08430 DSC08435

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.