سرویس: اجتماعی 18:42 - دوشنبه 29 مهر 1392

در نشست مشترک نمایندگان با رئیس‌جمهور مطرح شد

لزوم حل مشکلات آب استان اصفهان و پروژه قطار شهری

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: حل مشکلات آب استان اصفهان و افتتاح پروژه قطار شهری مهم‌ترین اولویت و درخواست همه نمایندگان از رئیس‌جمهور بود.

13920709000063_PhotoA
حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی  پیرامون نشست صمیمی مجمع نمایندگان استان اصفهان با رئیس‌جمهور که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: نخستین جلسه مشترک مجمع نمایندگان استانی با حسن روحانی بسیار خوب برگزار شد و همه نمایندگان استان اصفهان در آن حضور داشتند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین موضوعاتی که در جلسه مشترک اخیر با رئیس‌جمهور از سوی نمایندگان استان مطرح‌شده بر سه محور، مشکلات کشوری و سپس معضلات استانی و بحران‌های شهرستانی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس نهم متذکر شد: بیشتر صحبت نمایندگان استان اصفهان با رئیس‌جمهور در رابطه با چند موضوع خاص بزرگ استانی، به ویژه در دو بحث آب و معضلات زاینده‌رود و سپس بحث مهم قطار شهری اصفهان بود.

وی ابراز کرد: مسائل پیرامون مشکلات کمبود آب در استان و خشک‌سالی های اخیر و علی الخصوص خشکی زاینده‌رود و حتی کمبود آب آشامیدنی در برخی از شهرها جزء اولویت‌های صحبت نمایندگان مردم با حسن روحانی بود.

موسوی لارگانی عنوان کرد: رئیس‌جمهور محترم هم در این جلسه در پاسخ به بیان مشکلات مربوط به آب و خشکی زاینده‌رود گفتند که در جلسات اخیر هیئت دولت موازی بحث‌هایی که برای دریاچه ارومیه می‌شد، حل مشکلات آب اصفهان و زاینده‌رود هم مدنظر هیئت دولت بوده است وامیدوارهستند هرچه زودتر این معضلات رفع شود.

وی اذعان داشت: از دیگر موضوعات مطرحی در جلسه صبح نمایندگان استان با رئیس‌جمهور روی زمین ماندن پروژه‌های مهم عمرانی همچون مصلای اصفهان و ورزشگاه نقش جهان بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به این سئوال که آیا در این جلسه صحبت‌هایی هم پیرامون مسائل سیاسی و هسته‌ای شد، متذکر شد: نمایندگان استان اصفهان در مجلس هیچ‌کدام در رابطه با انرژی هسته‌ای و دیپلماسی صحبتی نکردند، اما رئیس دولت یازدهم خود شخصاً در این جلسه بر موضوع همکاری و همیاری همه فعالان و مؤثرین کشور برای حل و رفع موانع تأکید ورزید.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.