سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:31 - دوشنبه 21 مهر 1393

اعزام دانش‌آموزان اصفهانی به اردوی راهیان نور

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: اعزام دانش‌آموزان اصفهانی به مناطق عملیاتی جنوب به منظور شرکت در اردوی راهیان نور آغاز شده است.

به گزارش  اصفهان شرق؛ عباس ظهیری در مراسم اعزام دانش‌آموزان پسر اصفهان به مناطق عملیاتی جنوب اظهار کرد: از امروز اعزام دانش‌آموزان اصفهانی به اردوی راهیان‌ نور آغاز شده است.

وی به زمان برگزاری اردوی نور در میان دانش‌آموزان اصفهانی اشاره کرد و ادامه داد: دانش‌آموزان در اصفهان طی دو مرحله به منظور بازدید از مناطق عملیاتی جنوب به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان با تاکید بر اینکه مرحله نخست اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور از امروز آغاز شده است، تصریح کرد: در مرحله نخست اعزام دانش‌‌آموزان به اردوی راهیان نور طی روز‌های 20 تا 25 مهر ماه جاری با هفت دستگاه اتوبوس صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم نیز اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور از چهارم بهمن ماه تا هفتم اسفند ماه امسال صورت می‌گیرد، اضافه کرد: دانش‌آموزان به مدت چهار روز در مناطق عملیاتی جنوب حضور دارند.

ظهیری با اشاره به اینکه طی این دو مرحله 350 دانش‌آموز در مقطع متوسطه دوم به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند، تاکید کرد: بازدید از مناطق عملیاتی جنوب، آشنا شدن آنها با دفاع مقدس، زنده کردن یاد و خاطره شهدا و اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله برنامه‌هایی است که در این اردو برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.