سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:15 - دوشنبه 21 مهر 1393

مردم اصفهان در مصرف آب صرفه جویی کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خواستار صرفه جویی مردم اصفهان در مصرف آب شد و گفت: سالانه 400 میلیون متر مکعب آب در استان برای شرب مصرف می شود.

به گزارش اصفهان شرق؛رسول یاحی’ روز یکشنبه در نشست هم اندیشی انجمن های صنفی کارفرمایی استان اصفهان افزود: مشکلات استان در بخش های مختلف بارها در جلسات متعدد مطرح می شود اما باید برای این مشکلات راهکار و راه حل ارائه شود.

یاحی با بیان اینکه 30 تا 40 درصد از ظرفیت صنعتی استان اصفهان به کار گرفته نمی شود، افزود: جوانان زیادی جویای کار هستند و با بکارگیری از این ظرفیت می توان قشر بیکار استان را مشغول به کار کرد.

یاحی خواستار ایجاد شرکت های بازاریابی فروش در سطح کشور شد و افزود: این شرکت ها باید نیازهای مشتریان خود را شناسایی کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شوراس اسلامی نیز در این نشست گفت: برنامه پنجم توسعه دارای 235 ماده است و تا پایان سال 94 اعتبار دارد.

‘حسن کامران’ افزود: دولت در راستای سیاست های برنامه پنجم توسعه مکلف است که رشد نرخ متوسط هشت درصد سالیانه تولید ناخالص داخلی را تا پایان این برنامه محقق کند.

وی با بیان اینکه برنامه ششم توسعه در حال تدوین است، ادامه داد: نقاط ضعف و قوت برنامه پنجم توسعه از سوی انجمن ها و تشکل های مختلف گفته شود تا در برنامه ششم توسعه از آن استفاده کنیم.

کامران به طرح دو فوریتی آب با داشتن سه بند اشاره و تصریح کرد: به زودی این طرح برای تایید به صحن علنی مجلس می رود.

منبع:ایرنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.