سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:30 - دوشنبه 21 مهر 1393

توضیح عمو پورنگ درباره عکس معروف با پدرش

داریوش فرضیایی به حواشی عکسی که با پدر مرحومش نیز منتشر شده بود اشاره کرد و گفت: عکس با پدرم که بغض داشتم و بسیار گریه کرده بودم مربوط به چهار روز قبل از مرگ ایشان بود نه اینکه خدای ناکرده لحظه مرگش عکس سلفی بگیرم، عکس را خواهرم گرفت تا عکسی با پدرم داشته باشم.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از نسیم، داریوش فرضیایی (عموپورنگ) شب گذشته میهمان برنامه “بعضیا” با اجرای سیدعلی ضیاء بود. این مجری برنامه‌های کودک در بخشی از گپ و گفت خود درباره قطع شدن برنامه خود عنوان کرد: قرارداد ما برای آن برنامه تمام شد. وگرنه تلویزیون خانه ماست و ماها دچار تکبر نشدیم که برنامه اجرا نکنیم.

* برنامه تکراری اجرا نمی‌کنم

وی افزود: قرار نیست دوباره برنامه تکراری داشته باشیم و خود مدیران تلویزیون هم می‌دانند. فعلا فکر جدید برای برنامه تازه نداریم. البته مهمتر مشخص شدن باکس و ساعت مشخص برای برنامه کودک است که باید تنظیم شود تا برنامه جدیدی را روی آنتن ببرم چیزی که درحال حاضر نیست و اهمیتی نداده اند.

* کالا در دست نگرفتیم که تبلیغ کنیم!

فرضیایی در مورد تبلیغاتی شدن برنامه عموپورنگ نیز گفت: من ۱۰ سال برنامه داشتم اما روز اول که اسپانسر نداشت، در تنگنای اقتصادی بود که اسپانسرها آمدند. اسپانسر سیاست سازمان صداوسیماست و مجبور شدیم بپذیریم اما برخلاف دیگر برنامه‌ها ما حداقل آن را بشکل نمایشی درآوردیم و آیتم گذاشتیم نه اینکه کالا را در دست بگیریم و تبلیغ کنیم.

عموپورنگِ برنامه‌های کودک ادامه داد: من نوکر بچه های مردم هستم اما پولساز نیستم و برنامه بلیط فروشی نمی‌روم؛ برای حضور در برنامه‌ای تابع رای تهیه کننده خواهم بود.

* مردم بخاطر من پول ندهند

وی تأکید داشت:. بشدت مخالفم که مردم بخاطر دیدن و اجرای من، پول بدهند.

داریوش فرضیایی در مورد حواشی که بر سر کلید معروف در برنامه‌اش پیش آمد نیز گفت: من نه سیاسیم نه کار سیاسی بلدم بلکه دغدغه‌ام کودک است پس برایم حاشیه درست کردند با دامن زدن به آن کلید که ربطی به سیاست هم نداشت. ما دنبال تصویر و یادگیری مفهوم بهتر حدیث ائمه(ع) بودیم.

* به خودم نمره ۱۷ میدهم

وی با بیان اینکه “دوست دارم بازیگری را در سینمای کودک تجربه کنم اگر فیلمنامه خوب باشد”، در بخش دیگری از گفتگوی خود افزود: به داریوش فرضیایی نمره ۱۷ می‌دهم چون تلاش کردم. نه مشکل مالی دارم نه هرمشکلی جز بیماری قلب مادرم. ازدواج نکرده اما به موقع هم ازدواج می‌کنم.

*عکسی با پدرم…

وی به حواشی عکسی که با پدر مرحومش نیز منتشر شده بود اشاره کرد و گفت: عکس با پدرم که بغض داشتم و بسیار گریه کرده بودم مربوط به چهار روز قبل از مرگ ایشان بود نه اینکه خدای ناکرده لحظه مرگش عکس سلفی بگیرم، عکس را خواهرم گرفت تا عکسی با پدرم داشته باشم.

منبع:صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.