سرویس: اجتماعی 13:47 - دوشنبه 29 مهر 1392

امام جمعه شهر ورزنه در دیدار با دانش آموزان:

جوانان باید برای پیشبرد اهداف انقلاب از خمودگی پرهیز کنند

حجت الاسلام صادق زاده در جمع دانش آموزان گفت: جوانان می بایست خود را در جهت پیشبرد اهداف کشور و انقلاب آماده کنند و از خمودگی پرهیز کنند.

fhgfgjjnjjtyh

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه به نقل از صاحب؛ حجت الاسلام صادق زاده امام جمعه شهر ورزنه  در بازید از هنرستان انقلاب اسلامی آن شهر ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت امام هادی(علیه السلام)،عید غدیر خم و هفته ولایت اظهار داشت: جوانان باید به فرموده مقام معظم رهبری سه چیز را در اولویت  کار خود قراردهند: اولین مورد تهذیب است که همان ارتباط با خدا که بهترین راه ارتباط با خدا نماز است، احترام به پدر ومادر و همچنین احترام به آموزگاران و این عوامل خودسازی از اصول تهذیب است.

fhgfgjjnjjtyh

وی درادامه با اشاره به کسب علم افزود: دومین مبحث تحصیل علم ودانش است که شما جوانان با تلاش و جدیت در کسب علم و دانش قله های ترقی و پیشرفت را فتح خواهید کرد و مسئله سوم ورزش است که جوان نباید خموده وگوشه نشین باشند بلکه باید با دست یابی به شیوه های صحیح  انرژی، جسمی سالم و روحی آماده برای پیشبرد اهداف این کشور وانقلاب داشته و به این واسطه خود را آماده کنند.

امام جمعه در ادامه،  شهردار، شوراهای اسلامی شهر و خصوصا مسئول اداره ورزش وجوانان را در راه اندازی رشته های مختلف ورزشی واتمام هرچه سریعتر استخر سرپوشیده شهر ورزنه فراخواند و توصیه کرد که  برای جوانان ونوجوانان از هیچ کوششی دریغ نکنند زیرا اینها آینده سازان وسرمایه این نظام وکشور اسلامی ایران هستند.

ggfhfgjhyfjfgyfj

لازم به ذکر است دراین مراسم که به مناسبت ولادت امام هادی (علیه السلام)برگزارشد جوایزی  به سه تن از دانش آموزانی که نام هادی بر آنها گذاشته شده بود، اهدا شد.

دراین مراسم آقایان توسلی ریاست اداره آموزش وپرورش منطقه بن رود ، مهندس عطایی شهردار شهرورزنه ، اعضای شورای شهر وجمعی از فرهنگیان حضور داشتند.

IMG_0590

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.