سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 17:40 - یکشنبه 20 مهر 1393

رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور خبر داد:

آموزش 100 هزار مربی در حوزه فنی و حرفه ای با همکاری سازمان های بین الملل

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آموزش زبان تخصصی فنی و حرفه ای از برنامه های این سازمان در سال 2015 است.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به برنامه های اجرایی این سازمان در آینده ای نه چندان دور اظهار داشت: برنامه ریزی هایی در حوزه ی بین الملل با شعار دیپلماسی مهارتی برای رسیدن به انواع دیپلماسی عمومی و اقتصادی در سالهای 2015 تا 2016 در دست اجرا داریم که می توان از اجرای آزمون بین المللی در کشور با تفاهم نامه هایی که با سازمان جهانی برگزار می شود، نام برد.

IMG_2683
دکتر پرند از آموزش 100 هزار مربی در حوزه فنی و حرفه ای با همکاری سازمان های بین الملل خبر داد و گفت: آموزش 100 هزار مربی، مدیر و موسس در حوزه های فنی و حرفه ای از برنامه های اجرایی با همکاری کشورهای مختلف و سازمان های بین الملل از برنامه های این سازمان است که در صدد اجرا می باشد.
وی گفت: آموزش زبان تخصصی فنی و حرفه ای از برنامه های این سازمان در سال 2015 است.

 

این مقام مسئول فنی و حرفه ای کشور با اشاره به راه اندازی تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در شهر ورزنه بیان کرد: این طرح به نوعی فرصتی برای اشتغال پایدار در منطقه ی محروم شرق اصفهان است و به صورت تراش سنگ هایی که در جواهر سازی استفاده می شود کاربرد دارد.
وی خاطرنشان کرد: به دنبال اشتغال پایدار در منطقه شرق اصفهان می باشیم و با به کارگیری پشتیبانان و کار آفرینان، تسهیلات اشتغال آسان را برای تولید بهتر به سمت ثروتی خوب فراهم خواهیم کرد.
رییس فنی و حرفه ای کشور خودباوری و توکل به خدا را از قدم های اول در رسیدن به تولید و شغل خوب عنوان کرد.
دکتر پرند در پایان تصریح کرد: امیدوارم در سال آینده جشن پیشرفت کار و ایجاد اشتغال پایدار را در منطقه ی شرق اصفهان خصوصا ورزنه داشته باشیم زیرا طرح های اجرایی که فنی و حرفه ای با مشارکت سازمان های زیرمجموعه در برخی مناطق کشور اجرا کرده با موفقیت 85 در صد به نتیجه رسیده است.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.