سرویس: اجتماعی 12:59 - دوشنبه 29 مهر 1392

مشاور اجتماعی استاندار

لعن بر دشمن شیر یارانه‌ای نیست که زمانی توزیع و زمانی قطع شود

امام جمعه ورزنه گفت: لعن بر دشمنان توسط دولت و یاسیاستمداری به وجود نیامده است تا به دست آنها از دایره شعار ها خارج شود و در کل شیر یارانه ای نیست که زمانی توزیع شود و بسته به شرایط، توزیع آن در بین مردم قطع شود.

CIMG2188
به گزارش اصفهان شرق به نقل از صاحب: حجت الاسلام حمید رضا صادق زاده امام جمعه شهر ورزنه با اشاره به مطرح شدن تعطیلی شعار مرگ بر آمریکا در بین برخی از سیاستمداران گفت: اگر به تاریخ کشور سری بزنیم خواهیم دید که در سالهای 1352 و53 شعار مرگ بر  آمریکا در بین مردمی جاری بود که ضربه ها و دسیسه های این شیطان بزرگ را فهمیده بودند و به زمان و مکان خاصی مربوط نمی شود.

وی افزود: لعن بر دشمنان توسط دولت و یاسیاستمداری به وجود نیامده است تا به دست آنها از دایره شعار ها خارج شود و در کل شیر یارانه ای نیست که زمانی توزیع شود و بسته به شرایط،  توزیع آن در بین مردم قطع شود.

مشاور اجتماعی استاندار ادامه داد: در فروع دین می خوانیم که دوری جستن و از بین بردن ظلم جزء شعائر دین است و نه تنها به نفع مردم ایران بلکه مردم مظلوم زیر حاکمیت ظلم را در بر دارد.

حجت الاسلام صادق زاده با توجه به بیانات گهر بار مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: این شعار اختصاص به یک کشور ندارد بلکه همه ی ملت های آزاده جهان می بایست به این شعار توجه داشته باشند.

امام جمعه بیان کرد: همه ی ما مشاهده کردیم که مطرح کردن ایده ی قطع شعار نه تنها عملی نشد بلکه موجب تقویت و انگیزه در بین همه ی مردمی شد که 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی با حضور در راهپیمایی، این شعار را کوبنده تر بر زبان جاری می کنند.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.