سرویس: تولیدی » مصاحبه تفصیلی 02:14 - یکشنبه 20 مهر 1393

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) در گفتگوی اختصاصی با اصفهان شرق:

۳۰ میلیارد تومان برای ایجاد کسب و کار در شرق اصفهان اختصاص یافت

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) کشور گفت: هدف ما آشنایی مردم با مدل های کسب و کار تحت عنوان خوشه ی تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی است.

به گزارش اصفهان شرق: مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع)در حاشیه همایش اشتغال زایی در خوشه تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در سالن ورزشی ورزنه گفت: ۳۰  میلیارد تومان برای ایجاد کسب و کار هدفمند در شرق استان اصفهان اختصاص داده ایم.

اصغر نورالله زاده اظهار کرد: بخشی از این مبلغ در این بخش سرمایه گذاری می شود و همچنین پیگیری ما به منظور ایجاد کسب و کار هدفمند و زنجیره ای در تولید و ایجاد کسب و کار دائمی را برای ساماندهی افراد قرار می دهیم.
وی حمایت از کسب کار های زنجیره ای مفید و شبکه سازی شده در جهت ایجاد شغل های موثر در مناطق محروم شرق اصفهان را از اهداف ایجاد صندوق هایی به منظور ارائه تسهیلات به مردم خواند و اضافه کرد: یکی از مدل های کسب و کار پیگیری ما در حمایت از شبکه سازی ها در ایجاد خوشه های تولیدی کسب و کار با نگاه به بازار است.
نورالله زاده

 وی آشنایی مردم مناطق محروم با مدل های کسب و کار را از اهداف این مجموعه عنوان کرد و گفت: هدف ما آشنایی مردم با مدل های کسب و کار تحت عنوان خوشه ی تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی است لذا با توجه به خشکسالی هایی که در سالهای اخیر در این منطقه اتفاق افتاده است مقرر شد که کسب و کار جدید جایگزین محرومیت بخش کشاورزی شود.
نورالله زاده با توجه به شروع ثبت نام در خصوص تراش سنگ های قیمتی خاطرنشان کرد: ثبت نام این پروژه از روزهای آینده آغاز و پس آن طی چهار تا شش ماه فرایند آموزش به منظور آمادگی افراد از تراش سنگ های قیمتی به صورت مهارت کامل و مهارتی صورت می گیرد و طی پیمودن فرایند آموزش وارد فرایند تولید خواهند شد.
این مسوول اقتصادی در پاسخ به این سوال که ایجاد صندوق مهر امام رضا و دادن تسهیلات آسان به منظور اشتغال زایی در بخش خاطرنشان کرد: ایجاد صندوق برای افرادی که توان مالی برای آموزش و افرادی که توان مالی خرید دستگاه تراش سنگ های قیمتی را ندارند فراهم می کند و کمک موثری در واگذاری مواد اولیه و ایجاد شغلی پایدار را فراهم می کند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.