سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 15:27 - یکشنبه 28 مهر 1392

حواشی نشست اصلاح‌طلبان در اصفهان

اصلاح‌طلبان در تلاش برای نزدیک شدن به دولت هستند

در جلسه اصلاح‌طلبان اصفهانی حاشیه‌هایی وجود داشت از جمله اینکه گویا اصلاح‌طلبان به دنبال این موضوع هستند که هر چه بیشتر خود را به دولت نزدیک کنند.

13920423000585_PhotoA
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اصلاح‌طلبان که پس از به روی کار آمدن دولت آقای روحانی در تکاپو و تلاش برای انسجام و تشکیل جبهه‌ای واحد برای فتح کرسی‌ها در پست‌های مختلف هستند، در اصفهان نیز فعالیت مستمری دارند.

در این راستا جبهه اصلاحات در اصفهان دومین نشست از سلسله نشست‌های خود پس از انتخابات را با حضور حمیدرضا جلایی پور، عضو مرکزی جبهه مشارکت و استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران در سالن صلح و دوستی جمعیت هلال احمر اصفهان برگزار کرد.

در این مراسم که حدود یک‌هزار نفر شرکت کرده بودند، تعدادی از چهره‌های سرشناس و قدیمی جریان اصلاحات در اصفهان حضور داشتند، اما اغلب حاضران را چهره‌های جوان اصلاح طلب و فعالان مدنی تشکیل می‌داد.

* جلایی‌پور سخنران جلسه که این روزها به تشریح چرایی پیروز شدن آقای روحانی و نیز تبیین مشی اعتدال گرایی در شهرهای مختلف و جلسه‌های متفاوت مشغول است، با حضور در جلسه جبهه اصلاحات اصفهان گفت: سه روز متوالی است که به خانه نرفته و در شهرهای مختلف جلسات متوالی در این خصوص دارد.

از این موضوع بر می‌آید که گویا اصلاح‌طلبان به دنبال این موضوع هستند که هر چه بیشتر خود را به دولت نزدیک کنند و راهبردهای اصلاح‌طلبی را در بدنه دولت نفوذ دهند.

* جلایی‌پور در بخشی از صحبت‌های خود، تقویت مردم سالاری  را به عنوان راهبرد بلند مدت اصلاح طلبان عنوان کرد و افزود: توجه به مسئله محیط زیست، ایستادگی مدنی و حمایت از دولت کارا از جمله راهبردهای اصلاح طلبان است.

* جلایی‌پور عنوان کرد: بزرگ‌ترین سرمایه دولت فعلی پایگاه اجتماعی و دفاع شخصیت‌ها و جریان‌های سیاسی از آقای روحانی است.

به گزارش فارس، در پایان این نشست گپ و گفت های چند نفره میان فعالان اصلاح‌طلب در حیاط محوطه برای ساعتی انجام شد.

منبع:http://farsnews.com/newstext.php?nn=13920728001044

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.